TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We hadden een super leuk verblijf! Mooie kamer, lekker en gevarieerd eten, en super lekkere koffies in de koffiebar! De airco in de bar en restaurant is een beetje te koud. Verder een echte aanrader! Heel vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Medina Gardens is onlangs geheel gerenoveerd en dat is aan alles te zien. Het ziet er allemaal keurig, verzorgd en schoon uit.
Het hotel ligt op loopafstand van de medina/ centrum maar is toch rustig gelegen in een mooie groene tuin.
Wij kregen een upgrade naar de Luxe kamer met jacuzzi en groot terras met ligbed. Hiervandaan had je een mooi uitzicht over het zwembad, de tuin en zonsondergang.
Het eten in t a la carte restaurant was heerlijk! Personeel allemaal zeer vriendelijk.
Het was vrij druk rondom het zwembad maar dat komt natuurlijk door het hoogseizoen.
Een hotel om zeker nog eens maar terug te gaan!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een geweldige plaats nog geen 10 minuten lopen van het plein. Goed eten en mooi terrein maar de kamers hebben een opknapbeurt nodig. Wi-Fi is niet erg goed. Er is een kans dat je af en toe Wi-Fi hebt haha. Leuk dat er schildpadden in de tuin zijn.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met AI formule.
Proberen er iets van te maken.
Vriendelijk personeel.
Management en service aan de balie enigszins strak en soms wat weinig flexibel
Couples only en dus rustig zonder kinderen.
Vooral engelsen met typische uitstraling en manieren
Hotel wat oud en gedateerd maar schoon en heeft een goede uitstraling.
Eten prima naar ook veel engelse invloeden. Te weinig echt marokkaans.
Lekker ontbijt.
Voor een lekkere week er tussen uit is het een gemoedelijk en prima hotel zonder echte luxe.
Mooie tuin en extreem goede ligging.
Zwembad veel losse tegels!!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Dit is de tweede keer dat ik hier logeer.
Ligging is perfect hoewel interieur aan vervanging toe is maakt het personeel van bar(Tawfiq, Fatima) en restaurant (leidinggevende ben zijn naam even vergeten , Fatima Zohra en Sahfa) en niet te vergeten heren van zwembad een hoop goed.
Zeer vriendelijk en behulpzaam niks is te veel voor ze,. De receptie medewerksters gaven je bruikbare tips.

Het was een aangenaam verblijf totdat wij moesten uitchecken. Kamer langer gebruiken met bijbetaling was niet mogelijk. We mochten wel een kamer gebruiken die je moest reserveren. Echter de regels lieten niet toe dat je schone handdoeken kreeg!! de receptie medewerkster (Maria) herhaalde dit meerdere keren zonder enig service of begrip vanuit een gast en met een houding van dat we aan het zeuren waren. wij namen hier geen genoegen mee en uiteindelijk kreeg ze toestemming om schone handdoeken te laten gebruiken,..het geheel ging niet van harte en dat liet ze ook duidelijk merken!!!
Dit aangeven bij haar leidinggevende en ook deze verwees naar de regels die ze moesten handhaven!!! en gaf aan dat we ons maar moesten haasten aangezien kamer maar voor 30 minuten beschikbaar werd gesteld. Kortom erg jammer aangezien alle overige medewerkers je het zo naar de zin proberen te maken.

Kamertip: Let op bij een voordeelkamer heb je alleen kleine ramen en geen leuk uitzicht!!!!
Datum van verblijf: mei 2017