“Goed gegeten en uitstekende service”
Beoordeling van Bazaar Café

Bazaar Café
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.059 Restaurants in Marrakesh
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten heerlijk service top locatie uitstekend zeker een aanrader. Emad bedankt voor een top avond

19 september 2018 beoordeeld

Wij zijn hier zelfs nog een tweede keer naar teruggegaan. Het eten is erg lekker en goed gekruid - niet zo flauw als we van andere dagen gewend waren. Heel verrassend was de falafel - voorgerecht. Wijn lekker en ook de cocktails prima in orde. In combinatie met het uitzicht en fijne bediening vonden wij dit een top plek en lekker dicht bij onze Riad.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening door ober Abdel. Lekkere boeuf tajine gegeten. Verzorgde gerechten en mooie menukaart. Ideaal als je een rustiger en gezelliger plekje uit de drukte van de stad wil opzoeken.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening door ober Aziz, zeer lekker eten! Vooral de tagine van kip en citroen en het huisbereide muntijs. Mooi uitzicht op het dakterras en zeer aangenaam.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier nu al voor de 2e keer tijdens onze vakantie! Het is super mooi gelegen met een fantastische view over de oude stad. Met een lekker koud biertje is het hier erg goed vertoeven. Vergelijkbaar als Nomad, maar dan nog verborgen en met een lekker glaasje alcohol. Ook zijn we fantastisch geholpen door Abdell. Een echte gastheer!!!! Als we nog een keer deze mooie oude stad bezoeken komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bazaar Café bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Bazaar Café geweest? Deel je ervaringen!