Beoordeeld op 14 november 2017

Wij genoten van een geweldige week in Les Borjs de la Kasbah. De riad betekende voor ons een oase van rust in het drukke Marrakech. Zowel de gastvrijheid, het eten als de hammam waren voltreffers. Voor ons was ook de aandacht en de goede zorgen voor onze baby van 10 maanden een grote meerwaarde. Een aanrader voor allen die dichtbij het stadscentrum op zoek gaan naar een gezellige riad.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 10 november 2017

Het was vooral super gezellig met zeer propere kamers.
Zeer goeie service met vriendelijk personeel
Het eten was behoorlijk lekker en konden we ook s'avonds ook eens een muzikaal optreden meepikken. De riad straalde rust uit in het nogal drukke Marrakech.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 augustus 2017

Enkele overnachtingen in Les Borsj maakte onderdeel uit van onze 3 weekse rondreis door Marokko met huurauto. Het hotel was in eerste instantie wat moeilijk te vinden want het lag verscholen tussen de winkeltjes en smalle straatjes in de medina. Toen de deur openging werden we ontzettend aangenaam ontvangen met thee en wat lekkers om even bij te komen van de reis.
We hebben in de Borsj een paar dagen heerlijk genoten van de mooi ingerichte ruimtes, het gezellige binnenplein met fontein, bloemen, vogels. Het zwembad is prachtig gelegen en hadden we bijna helemaal persoonlijk tot onze beschikking. Ik heb een geweldige hammam behandeling en massage gehad. Het ontbijt en ook het diner is er heerlijk. Het personeel erg aardig en behulpzaam. Wij denken erover om weer hier naar toe te gaan, gewoon om even een paar dagen te relaxen en verwend te worden

• Verbleef: juli 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 25 juli 2017

Een onverwachte oase van stilte in het drukke Marrakech. Zeer aangenaam en behulpzaam personeel en heerlijke verfrissing aan het zwembad. Goede keuken en heerlijk ontbijt. Ruime, goed uitgeruste kamers.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
TomBruceMitford, General Manager van Les Borjs de la Kasbah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Bedankt voor uw positieve opmerkingen en voor de tijd om Les Borjs de la Kasbah te beoordelen. Als je ooit weer in Marokko bent, hoop ik dat je terugkomt en ons zult zien, alstublieft voor een duik of massage en natuurlijk een drankje!
Het beste,
Tom (directeur en mede-eigenaar)

Beoordeeld op 31 mei 2017

Oase van rust in een drukke stad. Ontvangst was erg aangenaam, het bekende kopje thee. Daarna heerlijke lunch gehad. S avonds daar gedineerd en was ook erg lekker. Het personeel is meer dan vriendelijk en erg behulpzaam

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden