5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie en verzorgde riad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden. Heel proper. Lekker ontbijt met vers geperst sinaasappel sap en vers fruit . Leuk dakterras, wel jammer dat de jacuzzi niet werkte. Opgehaald en teruggebracht naar luchthaven zoals afgesproken . Je laat je best wel afhalen want marrakech is een doolhof. Een pareltje en een oase van rust in een chaotische stad. Een aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
2 juli 2016 beoordeeld

wij verbleven een lang weekend in riad safa : geweldig goed gegeten; uitstekende kamers met erg goede bedden; op het dakterras heerlijk ontbeten en ook s avonds gegeten. hotl terug ligt in de medina; vlakbij het musee de la photographie en andere bezienswaardigheden. lopend ben je zo op het grote plein. eenmaal terug in hotel ervaar je de rust, stilte en comfort van de riad als een verkwikkende douche.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
1 juli 2016 beoordeeld

Vanwege een cursus voor mijn werk heb ik een paar dagen in dit mooie huis (prachtig dakterras, prettige slaapkamers) mogen verblijven: in een zeer relaxte sfeer werd de cursus in deze Riad zelf gegeven.
Het ontbijt, het avondeten: het was allemaal uitstekend verzorgd! Ook was het personeel zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Kamertip: Een geweldig huis om in te verblijven, midden in het centrum van Marrakech!
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
12 juni 2016 beoordeeld

Echt een aanrader deze Riad!
Midden in de drukke Medina, maar wat een rust als je hier binnenkomt.
Sfeervol ingericht met overal mooie plekjes om alleen of met anderen te genieten.
Prettige kamers met goede bedden.
Een geweldig mooi dakterras met zowel plekjes in de zon als in de schaduw en een verkoelend dompelbad.
Heerlijk ontbijt en avondeten.
Ik was er nu voor een cursus maar lijkt me ook geweldig om de hele Riad te huren met vrienden of familie!

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
4 mei 2016 beoordeeld

Zodra je binnenkomt in deze riad voelt het als thuis. Heerlijk rustig, vriendelijk personeel, lekker eten en prachtig terras. Goed schoon en op een goede locatie in het centrum. Absoluut een aanrader!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden