Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

• Zwembad
Four Seasons Resort Marrakech(Marrakesh)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 267 per nacht.

19 mei 2018 beoordeeld

Een schitterende plek om tot rust te komen tijdens een bezoek aan het hectische Marrakech. Warme ontvangst door de 2 gastheren. Ze maken je persoonlijk wegwijs door de stad en geven je nuttige tips. Het hele Houdou-team legt je in de watten. Je voelt je er meteen thuis. Uitgebreid ontbijt met verse producten en dagelijks vers brood en pannenkoekjes. 's Avonds heerlijke vers bereide gerechten uit de Marokkaanse keuken. Prachtig historisch pand en originele inrichting met oog voor detail.Een sprookje uit 1001 nacht. Dikke aanrader dus!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Houdou, Propriétaire van Riad Houdou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

Thank you so much dear Kurt for your kind review.
We are very happy you liked your stay with us. It was a real pleasure to meet you and we are happy you liked your stay at the riad Houdou.
We hope to see you again.

21 november 2017 beoordeeld

Het is absoluut terecht dat dit riad zo goed beoordeeld wordt online. Het is echt fijn en mooi. Alle hoekjes zien er verzorgd uit. Ontbijt op het dakterras is geweldig. Eten lekker, personeel aardig. Na een dag lang door de oude stad struinen en bijkomen in de zon op een van de ligbedjes was hemels. Onze kamer was klein maar had alles wat je nodig had. Niet gehorig. In dit deel van de oude stad wordt je niet omver gelopen door toeristen. De straatjes rondom de riad waren kaal en leeg maar voelden totaal niet onveilig. Taxi's vlakbij en ook wat (mooie) restaurants. Ben Youssef Madrasa school en het fotografie museum op loopafstand en absoluut een bezoekje waard. We komen zeker terug hier!

Verbleef: november 2017
Houdou, Propriétaire van Riad Houdou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2017

We are very happy you liked yours tay at riad Houdou. Thank you for your review.
we hope to see you again !

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja deze riad is een echte aanrader. Vanaf de eerste tot de laatste minuut probeert men jou als gast goe te doen. Wij hadden de kamer boven naast het terras waar het ontbijt geserveerd werd. Het ontbijt in een woord : SUPER. Onze kamer bestond uit 3 gedeeltes. Een apart overdekt privé plateau met prima zitgelegenheid. Vervolgens het slaapgedeelte met een prima bed en daarnaast een badkamer. Het geheel smaakvol ingericht. Onze verwachtingen waren hoog gezien de meer dan goede reacties van veel gasten. Wij kunnen deze goede kwalificering beamen.
Tot slot hebben we een keer ons avondeten hier genomen. Zeker ook een aanrader.
De aankomst was warm maar ook het vertrek. We werden letterlijk uitgezwaaid .
Dus alleen maar positief .

Verbleef: maart 2017
Houdou, Propriétaire van Riad Houdou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Thank you very much for this review and your recommandation.
We are really happy you liked your stay with us, and breakfast and meals.
We hope to see you again.

20 oktober 2016 beoordeeld

Alles tot de puntjes geregeld na overeenstemming en advies van de eigenaars met zeer goede en spontane bediening.
Oase van rust in familiale sfeer met voldoende privacy als het gewenst is.
Zeer goed gelegen in de medina.
Het avondeten is een aanrader en het ontbijt is zeer uitgebreid met verse producten op een zonnig dakterras

Kamertip: Alle kamers hebben een Arabisch thema en zijn zeer rustig en proper
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Houdou, Propriétaire van Riad Houdou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Thank you very much for your comment and to have chosen our riad for your stay in Marrakech.
We are happy you liked to have diner in the riad, we are very proud to have a very good chef with Rajaa who delight our guest with breakfast and diners.
We hope to see you another time.

18 september 2016 beoordeeld

De riad wordt gerund door twee gastvrije en behulpzame eigenaren. Ook het overige personeel is zeer vriendelijk! We hebben 1 keer 's avonds in de riad gegeten en dat was ook helemaal goed!
De riad zelf is een oase van rust in de drukke medina van Marakkech.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Houdou, Propriétaire van Riad Houdou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Thank you very much for your review. We are happy you enjoyed your stay with us and the diner you had in the riad.
We hope to see you another time.