Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Een week met de kinderen naar de Club in Marrakech. Kamers waren prima. Het eten was goed maar vaak niet echt warm genoeg. Daar mag men wat aan doen. de bar was gezellig.

De temperatuur in januari is zoals dat bij een landklimaat gaat: van 1 naar 22 graden en in de avond weer naar het vriespunt. Kwestie van je er op kleden. Let op: het grote zwembad is niet verwarmd en dus in de winter praktisch onbruikbaar. Het betekent wel dat zonaanbidders beter een andere bestemming kiezen in de januarimaand. De Zen-pool is wel lekker warm.

Voor de kinderen (22 en 23) was er vrij weinig gezelschap. Wel uiteraard de onvolprezen GO’s. Ze hebben veel schik gehad. De avonden in de Nightclub waren niet echt druk maar wel heel gezellig.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 24 november 2018

Club is gelegen in een prachtige lokatie en de diverse gebouwen, vooral de tuinaanleg in lokale stijl met symetrische waterpartijen, blijft indrukwekkend. De formule blijft goed met een groot aanbod aan diverse aktivteiten voor elk wat wils. Wil je al dan niet meedoen geen probleem. Een goed getrained team onder de sympathieke leiding van de immer smiling Quentin Chef du Village en Teddy de Amerikaanse dynamische assistant Chef staan borg voor fun. Circus show 's avonds is zeer goed. De catering is bijzonder goed. Overwegend Frans Marrokaanse keuken met italiaanse en Oosterse touch je weet gewoon niet wat te kiezen. Ontbijt met overheerlijk stokbrood gebakken volgens frans procédé. Sommige gerechten hadden iets warmer kunnen zijn maar dat is ook naargelang het tijdstip dat je ging. De club zelf is aan renovatie toe wat betreft de kamers maar men is daar momenteel volop mee bezig. Verder vriendelijk personeel die ijverig proberen om aan de wensen van de gasten te voldoen. Club Med blijft een toffe formule .

Beoordeeld op 5 november 2018

We gaan regelmatig op reis met de club med . Dit was onze eerste reis in Marokko.
Positieve punten, mooi clubdorp, mooie kamer (doch niet volledig in orde vochtplekken, minder aangename geur en problemen met het toilet)
Zeer aangename GO 's erg vriendelijk en steeds glimlachend. de chef de Village is steeds present doch niet altijd luistergericht..
Mindere punten: 1.het eten, zoals eerder gezegd niet warm genoeg en ook niet echt wat je van een vier Trident verwacht. Bv we aten reeds beter in Kamarina een 3 trident.
2. Door het minder goede weer ( begrijpelijk) waren verschillende activiteiten gesloten die onze kids konden bekoren . Men toonde echter weinig flexibiliteit tav de kinderen bv ze kunnen gezien vast schema met leeftijden in namiddag activiteiten niet meedoen en dit ondanks beperkte deelnemers. daarnaast werden er geen alternatieven voorgesteld.
3. hamman in spa te koud , behandelingen prijzig
4. geen begeleiding naar luchthaven zoals vroeger waardoor er ook geen service was toen bleek dat we uren extra dienden aan te schuiven
Kortom een aangenaam clubdorp met leuke GO s , niet prijs kwaliteit als je de optelsom maakt..

Beoordeeld op 25 oktober 2018

we hebben een leuke vakantie gehad.de kamer was echter versleten en had vochtproblemen, dit gaf vochtgeur als gevolg.en zoals altijd in Club Med doen zij fantastische inspanning qua keuken, variatie en voorstelling, maar worden alle warme gerechten geserveerd op koude borden en eet je dus in het beste geval lauw in plaats van warm.dit is een steeds terugkerend probleem bij Club Med

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Tot nu toe de beste club med die ik bezocht heb.
De Chef de Village lijkt wel overal tegelijk te zijn om te zien dat alles vlekkeloos verloopt en je vriendelijk en persoonlijk te begroeten.
101 sporten te beoefenen, fijne feestjes, lekker eten en zeker ook de mogelijkheid om even een rustig hoekje op te zoeken aan de piscine zen als je de drukte wil ontsnappen en relax aan het zwembad te liggen.

Datum van verblijf: augustus 2018