13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek om uit te rusten! En een prachtige tuin! De bedden bij het zwembad zijn van een bijzondere kwaliteit. De kamer was mooi en het ontbijt uitstekend. Wij komen zeker terug naar dit kleine paradijsje!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
resa_darrhizlane, General Manager van Dar Rhizlane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Frank,

Wij danken u voor de tijd neemt om dit mooie reactie te delen. We zijn blij dat je had een verblijf in ons huis aangenaam en je genoten van ons decor en persoonlijke service. Wij blijven alert op de behoeften en het comfort van onze gasten om een uitstekend ontspanning te bieden.
Tot ziens
Martine Gaertner
Directrice

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk diner in een prachtige omgeving met veel zorg van zowel de gerechten als ook het personeel, dit is een bezoek waard, de keuze van alle heerlijkheden is groot en ook het dessert was heerlijk

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
resa_darrhizlane, Directeur général van Dar Rhizlane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Dear Lysbeth,

It is such a pleasure to read your kind words about your experience in our restaurant, and we would like to thank you for having sharing it on TripAvisor. We are very glad to know that you like so much the nice ambiance in our Restaurant, the service and of course the food.
We really hope to have the pleasure to receive you again and perhaps for a stay in our Hotel.
Best Regards,

Martine Gaertner
Directrice

2 januari 2016 beoordeeld

We zijn hier als koppel 5 dagen geweest begin december en hadden er een fantastische tijd. Het hotel is ideaal gelegen tussen de medina (oude stad) en de ville nouvelle. Geweldig vriendelijke Staff altijd bereid on met de glimlach te helpen. Alles kan, niets moet. Speciale dank aan Fettah (avondreceptionist) die ons hele leuke tips en lekkere eetadresjes bezorgde. Kortom, hotel is echt de moeite waard !

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek in het nieuwe deel van Marrakech. Kleinschalig en intiem. Oog voor detail in de inrichting.
Kamer was niet heel ruim. Omdat we er maar één nacht verbleven, pak je je koffer niet uit en dan is er wat weinig ruimte voor de koffers. Ramen gingen wat lastig open.
Perfect en zeer ruim bed! Ontbijt bij het zwembad is prima. Enige minpuntje dat het zout na erom te vragen niet kwam.
Omdat ik jarig was, werd er een fles wijn met kaartje op de kamer neergezet. Zeer attent!
Personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk.
Zeker een plek om nog eens naartoe te gaan en dan iets langer om nog meer te genieten van de mooie plek met zwembad!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
8 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Alles heel verzorgd. Bij aankomst verwelkoming met muntthee.
Het personeel was heel vriendelijk en alles wat we hen vraagden was mogelijk. Van extra's bij het ontbijt, reservaties voor restaurants alsook om de haard in onze kamer aan te steken. De kamers heel netjes, verzorgd met mooi rozenboeket, en overal rozenblaadjes. Daar hebben ze echt oog voor detail. De decoratie in gans het hotel was top! Heel gezellig en smaakvol ingericht. Prachtig zwembad dat s avonds met de kaarsen heel veel sfeer gaf.
Voor mij een aanrader en hoop er terug te gaan!

Verbleef: november 2015, reisde met familie