“Gezellig centraal punt”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 21,68*
Vanaf
Halve dag rondleiding door de stad door Marrakech
Geclassificeerd als nr. 20 van 125 dingen om te doen in Marrakesh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek om te bezoeken. Veel verschillende nationaliteiten op een klein stukje aarde. Mooi aangelegd park. Veel vriendelijke en behulpzame mensen.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant met een grote verse kruidenmarkt In de joden buurt Mooie gemengde cultuur te vinden op deze plaats

8 november 2017 beoordeeld

Een moskee die je als niet moslim niet binnen mag bekijken. Van buiten ziet het eruit als een moskee. Wel mooi onderhouden tuinen en fonteinen er omheen.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door dit gebouw kon ik m’n weg altijd terug vinden naar het hotel. Ik ben niet moslim dus ik ben er niet in geweest, alleen vanaf de buitenkant gezien. Ligt langs mooi onderhouden park.

Bekijk meer beoordelingen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tuin, prima om te bezoeken.
Moskee ook mooi, als je er dan toch bent even kijken. Avond leeft t er echt.

Reizigers die Koutoubia-moskee bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Koutoubia-moskee geweest? Deel je ervaringen!