“Interresant”

Marrakech Private Excursion From Essaouira
US$ 250,64*
Private Full-Day Tour of Marrakech
Geclassificeerd als nr. 21 van 170 dingen om te doen in Marrakesh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant met een grote verse kruidenmarkt In de joden buurt Mooie gemengde cultuur te vinden op deze plaats

4 weken geleden beoordeeld

Een moskee die je als niet moslim niet binnen mag bekijken. Van buiten ziet het eruit als een moskee. Wel mooi onderhouden tuinen en fonteinen er omheen.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door dit gebouw kon ik m’n weg altijd terug vinden naar het hotel. Ik ben niet moslim dus ik ben er niet in geweest, alleen vanaf de buitenkant gezien. Ligt langs mooi onderhouden park.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tuin, prima om te bezoeken.
Moskee ook mooi, als je er dan toch bent even kijken. Avond leeft t er echt.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze moskee hebben we niet aan de binnenzijde bezocht aangezien we geen moslim zijn. Wel rondom gelopen waar ook een mooie tuin bij aangelegd was met een paar fraaie waterpartijen. Ook mooie fleurige bloemenperken die goed onderhouden waren. Zeker de moeite waard. S Avonds ook mooi verlicht.

Reizigers die Koutoubia-moskee bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Koutoubia-moskee geweest? Deel je ervaringen!