“Interresant”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 31,50*
Vanaf
Wandeltocht van een halve dag door de oude stad ...
Geclassificeerd als nr. 22 van 122 dingen om te doen in Marrakesh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant met een grote verse kruidenmarkt In de joden buurt Mooie gemengde cultuur te vinden op deze plaats

8 november 2017 beoordeeld

Een moskee die je als niet moslim niet binnen mag bekijken. Van buiten ziet het eruit als een moskee. Wel mooi onderhouden tuinen en fonteinen er omheen.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door dit gebouw kon ik m’n weg altijd terug vinden naar het hotel. Ik ben niet moslim dus ik ben er niet in geweest, alleen vanaf de buitenkant gezien. Ligt langs mooi onderhouden park.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tuin, prima om te bezoeken.
Moskee ook mooi, als je er dan toch bent even kijken. Avond leeft t er echt.

Bekijk meer beoordelingen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze moskee hebben we niet aan de binnenzijde bezocht aangezien we geen moslim zijn. Wel rondom gelopen waar ook een mooie tuin bij aangelegd was met een paar fraaie waterpartijen. Ook mooie fleurige bloemenperken die goed onderhouden waren. Zeker de moeite waard. S Avonds ook mooi verlicht.

Reizigers die Koutoubia-moskee bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Koutoubia-moskee geweest? Deel je ervaringen!