“De Moskee in het centrum”
Beoordeling van Koutoubia-moskee

Marrakech Private Excursion From Essaouira
US$ 251,20*
Private Full-Day Tour of Marrakech
Geclassificeerd als nr. 21 van 170 dingen om te doen in Marrakesh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
7 mei 2017 beoordeeld

Loop je door het centrum dan kun je vaak de toren zien van deze moskee.
Jammer dat je als toerist niet ( meer) naar binnen mag.
Maar door de open deuren kijken mag nog net. Klein parkje er omheen.

7 mei 2017 beoordeeld

Mooi park of grote tuin met ergens in het midden een van buiten uit gezien mooie moskee met uitgesproken toren. Niet toegankelijk voor niet moslims.

29 april 2017 beoordeeld

De Koutoubia moskee is een markant bouwwerk. Het is leuk om er helemaal omheen te lopen en dan met een grote boog de tuinen mee te nemen. Jammer is wel dat de moskee niet van binnen bekeken kan worden.

26 april 2017 beoordeeld

mooie rustige tuin. De moskee konden we niet bezoeken, wel een beetje gewandeld in de tuin en op het plein.Zonder opdringerige jongeren, wat soms een verademing is in Marrakech

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal bedekt kwamen wij aan, helaas mochten wij niet naar binnen. Van buiten niet bijzonder , jammer dat wij niet binnen mochten kijken.

Reizigers die Koutoubia-moskee bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Koutoubia-moskee geweest? Deel je ervaringen!