21 september 2017 beoordeeld

Wij hebben slechts een verbeterpunt: een mannelijke serveerder in het restaurant rook elke dag heel sterk naar oud zweet. Dit moet door het hotel opgemerkt worden en hij moet hier op aangesproken worden. Een zweergeur tijdens het ontbijt of je diner is zeer onaangenaam! Overigens was er verder niks op zijn functioneren aan te merken: hij was uiterst vriendelijk en behulpzaam!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
CVesin, Directeur général van Les Jardins de la Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

This is how we recognize true friends, their simple and direct way of telling you the truth, not to scold you but to help you ... Thank you for this remark. I take care of it immediately!

22 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel, een echte riad met binnentuin in de medina, ook nog zonneterras voor in tussenseizoen. Geen moderne kamers natuurlijk, maar de charme van een riad, goed verzorgd en ruim. Ook goede keuken, met eerder westerse prijzen, kan goedkoper buiten het hotel als je dit wenst. Marokkaanse wijn is misschien geen top, maar toch goede locale wijn.

Kamertip: Kamers zijn verspreid rond binnentuin, mindervaliden vragen best een kamer gelijkvloers.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
CVesin, Directeur général van Les Jardins de la Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Marten,
Thank you for these compliments and this accurate and commendable description. We hope to see you again soon at the Jardins de la Médina

12 november 2014 beoordeeld

klant is koning. Zo voelde het ons hele verblijf. Er wordt echt met alle wensen rekening gehouden en het personeel doet alles om je verblijf perfect te laten verlopen. Van begin tot einde hebben we echt genoten. Een aanrader!

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
19 september 2014 beoordeeld

Van de eerste tot de laatste dag hebben we ons verwend gevoeld. iedereen was vriendelijk. Alles was schoon, men dacht met je mee. Kortom, we voelden ons de koning te rijk! Het was niet zo grootschalig als de andere luxe hotels. Veel privacy en rust en in een leuke buurt.

Kamertip: alle chambres hebben hun eigen charme. Allemaal met evenveel zorg ingericht
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
22 juli 2014 beoordeeld

Wij boekten dit hotel via ons reisbureau met aparte vlucht en hotel. Vooraf werd met het hotel een transfer heen-en-terug afgesproken (350 Dirham) voor optimaal comfort: na 10 minuten zit je in het hotel te genieten van een heerlijk welkomstdrankje. Je wordt er immers prinselijk ontvangen en kijkt gedurende je hele verblijf enkel op lachende, behulpzame gezichten. Service is perfect en dit hotel scoort met extra's zoals kiesbare geur in de kamer, een 2e service ronde om de kamer op orde te brengen in de vooravond met plaatselijke koekjes en weervoorspelling, rieten hoedjes die klaarliggen, het feit dat we maar om 12u moesten uitchecken wanneer we ook vertrokken naar de vlieghaven. Dit hotel is de perfecte uitvalbasis om een city-trip Marrakech te doen, vraag dan zeker via het hotel om gebruik te maken van een officiele gids (300DH voormiddag) - wij zijn avontuurlijke city-trips gewoon, maar Marrakech is toch wel bijzonder - de gids leerde ons wegwijs te geraken en bezocht met ons de moeilijkst te bereiken highlights van de stad. Het plein Djema El-Fna ligt, praktisch rechtdoor, op 15 minuten van het hotel. Tussendoor konden we dus gerust wat gaan uitblazen in de oase die Les Jardins de la Medina vormt; koel, in het groen, lekker zwembad, rustig.
's Avonds zijn we één keer naar het Djema El-Fna plein gaan eten om de sfeer daar 's nachts op te snuiven, maar de andere avonden zijn we in het hotel blijven eten (door de Ramadam kon er pas om 20u30 gegeten worden, wat met een kind van 6j ons liever in het hotel deed blijven). Zoals je hier al overvloedig kan lezen is het restaurant fenomenaal, de schotels zijn stuk voor stuk heerlijk en de deserten moet je proeven (desnoods zoals wij, een desert met 2 lepels ;) ) Je betaalt er inderdaad wel europese prijzen voor.
We hebben via het hotel ook een dagexcursie genomen: vervoer met chauffeur (1000 DH) en berguitstap met lokale gids met eten bij hem thuis (400DH) in een Berber dorp. Een aanrader !
Niet aarzelen, dit hotel is perfect !

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie