Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor een stedentrip Marrakech is dit hotel uitermate geschikt!
Aan de voorzijde/straat zijde lijkt het niet wat het is!
Eenmaal binnen is het een oase van rust.
Prachtig stijlvol hotel wat wel enigzins gedateerd is.
Wat in Marokko 5 sterren is, is in West-Europa 4 sterren, maar het was zeker goed genoeg!
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Prachtig hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, geweldige service, 3 top restaurants en 3 fantastische zwembaden en dat alles midden in het centrum van Marrakesh ...een oase van rust een genot om te vertoeven...

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit is een parel in het centrum van Marrakech. Een top hotel. Zeer mooi zwembad en omgeving als ook een rooftop bar en zwembad. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zeer goed, niet te uitgebreid maar ok.
Wij hadden een suite, zeer mooi met overdekt terras en ligstoelen. Alles perfect. Misschien koffie en theefaciliteiten voorzien. Wij hadden dit gevraagd aan de receptie en ze hebben dit dan wel op de kamer gezet. Misschien elke dag een fles water zou ook leuk zijn.
De restaurants zijn ook top.
Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019

Een prachtig hotel met alle luxe. Midden in het centrum van Marrakech op 5 minuten van het Djeema el fna plein. Na alle drukte in de stad kun je weer tot rust komen in het hotel. De kamers zijn luxe, het ontbijt is uitgebreid en er zijn twee zwembaden. De hammam in het hotel is ook aan te raden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Geweldig mooi en modern hotel, pal in het centrum van Marrakech, vlak naast de souks.Wij beschikten over zeer mooie en ruime kamers, die van alle comfort voorzien waren. Het personeel van het hotel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam : geen enkel puntje van kritiek daarover. Minpuntje was misschien het feit dat het zwembad om 18u sloot, maar mogelijk lag dit aan de ramadan.

Datum van verblijf: mei 2019