Beoordeeld op 5 oktober 2017

Dit hotel was ons eerste en laatste hotel van de rondreis en al met al kan je niet slechter beginnen en eindigen. De eerste indruk was er een van een hotel van vergane glorie: veel achterstallig onderhoud. Maar aangezien we in de avond aankwamen werd een en ander door het avondlicht gematigd. Bij aankomst overdag aan het einde van de rit gingen onze ogen open: het geheel is nog erger dan gedacht. De airco werkt niet evenals het toilet en het kluisje, balkondeur sluit niet, TV werkt niet, geen WIFI. En dan noem ik alleen de grote dingen, de lijst is oneindig lang. En dan het personeel. Als je op zoek zou gaan naar personeel dat met meer tegenzin zijn werk zou kunnen doen dan zou je dat niet lukken om ze te vinden, want ze werken in dit hotel. Wat een ellende. Voorbeeld: mijn vraag bij het ontbijt of ik een klein flesje water zou kunnen krijgen omdat ik in de loop van de ochtend een paar maal medicijnen moet innemen wordt op boze, bijna onbeschofte wijze beantwoord met ' onmogelijk'. Ik krijg een glas water aangeboden, maar dat is niet wat ik nodig heb. Een van de vrouwelijke personeelsleden snauwt me af als ik probeer uit te leggen dat het voor 'later' is. Ik geef het na diverse pogingen op en een reisgenoot helpt me uit de brand.
Als ik bij t uitchecken aangeef dat een en ander niet zo goed functioneert op de kamer, kijkt de conciërge mij aan of hij me niet geloofd en neemt niet eens de moeite antwoord te geven, haalt alleen de schouders op en loopt weg.
Zijn er dan helemaal geen positieve dingen? Jawel: het hotel heeft een prachtige tuin met zwembad en het diner op de eerste avond was prima. Toch het advies: mijdt dit hotel, er zijn prachtige en veel betere alternatieven te vinden. En Isropa moet zich nog een achter de oren krabben of ze dit hun gasten we aan kunnen doen :)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

De kamers zijn aan een opfrissing toe maar het is proper. Nu in april is het nog te doen, maar er is geen airco dus in de zomer zal het echt te warm zijn. Op de foto stond een klein zwembad voor kindjes maar dat was nog niet open. Het groot zwembad was te koud voor mijn dochter van 1 jaar. De bediening is niet super en het ontbijt is niet goed. Het brood is hard, precies oud en de koffie niet lekker. Elke avond komt er een zangeres die niet erg goed is zingen tot half 12. Steeds dezelfde liedjes. Soms kent ze de tekst niet. Veel te luid voor dat uur en er luistert amper iemand.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 juni 2016

Zijn hier een paar dagen verbleven en ondanks dat het hotel hier en daar echt wel wat onderhoud nodig heeft hebben we hier een plezierige tijd gehad. Hotel ligt wat afgelegen maar met een taxi of als je van wandelen houdt kun je genoeg moois van Marrakech zien. De tuin met zwembad is heel fijn om te ontspannen maar het eten in het hotel vonden wij niet geweldig. Weinig keus en kwalitatief liet het te wensen over.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 16 april 2016 via mobiele applicatie

Lege Frigo , geen uitleg tel receptie hoe te bellen , hier wat foto, ik deed mijn schoenen niet doen zo vuil was het tapijt ! Schimmel in de badkamer en versleten bad handdoek ! Bedden waren proper en netjes opgemaakt ! Sorry maar een mens wil iets meer !

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 maart 2016

Plezierig, goed verzorgd hotel, Zijn vier sterren waard. Attent personeel, mooie tuin en aantrekkelijk zwembad met zonneweide er omheen. (Zwembad zelf niet geprobeerd, water was begin maart echt te koud)
Gelegen in een niet heel aantrekkelijke omgeving in de nieuwe stad maar de stadsbus brengt je voor (omgerekend) een paar dubbeltjes en een taxi voor een paar euro naar de medina (de oude stad)
Kortom, een goed en betaalbaar verblijf in de oude koningsstad Marrakech

Kamertip: Achterzijde biedt zicht op aardige tuin met veel kwetterende vogels. 's-Avonds bezocht door een uil. Dat vonden wij leuk.
Datum van verblijf: maart 2016