7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn aan een opfrissing toe maar het is proper. Nu in april is het nog te doen, maar er is geen airco dus in de zomer zal het echt te warm zijn. Op de foto stond een klein zwembad voor kindjes maar dat was nog niet open. Het groot zwembad was te koud voor mijn dochter van 1 jaar. De bediening is niet super en het ontbijt is niet goed. Het brood is hard, precies oud en de koffie niet lekker. Elke avond komt er een zangeres die niet erg goed is zingen tot half 12. Steeds dezelfde liedjes. Soms kent ze de tekst niet. Veel te luid voor dat uur en er luistert amper iemand.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
13 juni 2016 beoordeeld

Zijn hier een paar dagen verbleven en ondanks dat het hotel hier en daar echt wel wat onderhoud nodig heeft hebben we hier een plezierige tijd gehad. Hotel ligt wat afgelegen maar met een taxi of als je van wandelen houdt kun je genoeg moois van Marrakech zien. De tuin met zwembad is heel fijn om te ontspannen maar het eten in het hotel vonden wij niet geweldig. Weinig keus en kwalitatief liet het te wensen over.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
16 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lege Frigo , geen uitleg tel receptie hoe te bellen , hier wat foto, ik deed mijn schoenen niet doen zo vuil was het tapijt ! Schimmel in de badkamer en versleten bad handdoek ! Bedden waren proper en netjes opgemaakt ! Sorry maar een mens wil iets meer !

Verbleef: april 2016, reisde alleen
5 maart 2016 beoordeeld

Plezierig, goed verzorgd hotel, Zijn vier sterren waard. Attent personeel, mooie tuin en aantrekkelijk zwembad met zonneweide er omheen. (Zwembad zelf niet geprobeerd, water was begin maart echt te koud)
Gelegen in een niet heel aantrekkelijke omgeving in de nieuwe stad maar de stadsbus brengt je voor (omgerekend) een paar dubbeltjes en een taxi voor een paar euro naar de medina (de oude stad)
Kortom, een goed en betaalbaar verblijf in de oude koningsstad Marrakech

Kamertip: Achterzijde biedt zicht op aardige tuin met veel kwetterende vogels. 's-Avonds bezocht door een uil. Dat vonden wij leuk.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
4 maart 2016 beoordeeld

Dit is ooit een mooi luxe hotel geweest, maar heeft nu echt onderhoud nodig.
Onze kamer was redelijk schoon. De doucheslang was erg lek, waardoor er uit de douchekop maar weinig water kwam.
Het zwembad is mooi en er zijn voldoende ligstoelen omheen. In de omgeving is niet veel te zien, daarvoor moet je echt naar het centrum.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner