Beoordeeld op 16 april 2016 via mobiele applicatie

Lege Frigo , geen uitleg tel receptie hoe te bellen , hier wat foto, ik deed mijn schoenen niet doen zo vuil was het tapijt ! Schimmel in de badkamer en versleten bad handdoek ! Bedden waren proper en netjes opgemaakt ! Sorry maar een mens wil iets meer !

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 maart 2016

Plezierig, goed verzorgd hotel, Zijn vier sterren waard. Attent personeel, mooie tuin en aantrekkelijk zwembad met zonneweide er omheen. (Zwembad zelf niet geprobeerd, water was begin maart echt te koud)
Gelegen in een niet heel aantrekkelijke omgeving in de nieuwe stad maar de stadsbus brengt je voor (omgerekend) een paar dubbeltjes en een taxi voor een paar euro naar de medina (de oude stad)
Kortom, een goed en betaalbaar verblijf in de oude koningsstad Marrakech

Kamertip: Achterzijde biedt zicht op aardige tuin met veel kwetterende vogels. 's-Avonds bezocht door een uil. Dat vonden wij leuk.
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 4 maart 2016

Dit is ooit een mooi luxe hotel geweest, maar heeft nu echt onderhoud nodig.
Onze kamer was redelijk schoon. De doucheslang was erg lek, waardoor er uit de douchekop maar weinig water kwam.
Het zwembad is mooi en er zijn voldoende ligstoelen omheen. In de omgeving is niet veel te zien, daarvoor moet je echt naar het centrum.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 29 november 2015

Dit architectonisch gezien prachtige hotel in het noorden van Marrekech is een prachtige betaalbare uitvalbasis naar en van de -drukke-stad,dat - helaas - uit oogpunt van management o.i.voor verbetering vatbaar is.Suggesties ter verbetering van de geconstateerde situaties in zowel kamer( 3 kapotte lampen) als restaurant (ontbijt) werden NIET aantoonbaar opgevolgd. 's avonds te 18.00 uur werd de openhaard in de lounge ontstoken wat niet alleen sfeer gaf,maar ook de tocht frisse temperatuur verbeterde. De bar- en receptieservice was prima.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

De titel zegt voldoende! 1 nacht door gebracht in dit hotel. Wat opzicht een zeer mooi hotel is voor een redelijke prijs. De straat er naar toe is zoals de meeste hotels in Marokko "slecht" maar de lobby en eigenlijk de gehele beneden verdieping incl. Restaurant ziet er mooi uit! Ook het zwembad is redelijk hoewel het water pijn in me ogen deed! Maar de zeer mooie kamers zijn niet goed onderhouden, en dat is echt zonde! Waar denk ik de winst van dit hotel net zoals in de rest van Marokko in de diepe zakken verdwijnt en niet wordt geïnvesteerd in het onderhoud! Buffet restaurant vonden we matig. Personeel was vriendelijk :-)

Datum van verblijf: augustus 2015