Riad Chergui(Marrakesh)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Riad Karmela(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Gratis annuleren tot 26/07
Travelocity
  • Zwembad
HotelsClick
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 27/07
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, heel gastvrij personeel, doen ontzettend hun best om je een fijne vakantie te bezorgen. Nette kamers, als in meerdere hotels in Marokko wat ouderwets, maar schoon. 3e bed is een opklapbed, eigenlijk niet te doen voor een volwassene! Eten ok, in het restaurant beter dan in de cafetaria. Marokkaans restaurant geen meerwaarde. Cocktails niet goed, chemisch en meermaals echt niet te drinken. Wijn, pastis, martini prima. The a la menthe en (verse) ijsthee: aanraders! Gratis shuttle naar (nieuwe) stad super! In oktober voldoende plaats aan het zwembad, ook zonder handdoekje leggen

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
24 september 2017 beoordeeld

Het hotel, ligt niet zo ideaal gelegen als je Marrakesh wil ontdekken,
De kamer was net, en werd alle dagen grondig gereinigd, goed bed en goede airco,
De bar buiten aan de ingang, is slordig, je kan flanneren in de zetels buiten, echter jammer dat deze een slordige indruk maken, tafels worden amper gepoetst waardoor het een vuile indruk nalaat, idem dito aan het restaurant aan het zwembad.
De maaltijden zijn oke, maar weinig variatie,
In de orangerie, werden we van maandag tot vrijdag in de watten gelegd door 2 obers, super vriendelijke mannen, op zaterdag en zondag waren deze mannen met verlof en dan is het chaos,
Het zwembad is oke, de zonnebedden staan wel tegen de rand van het zwembad wat druk aanvoelt, er is nog een ruimte tuinzijde waar je wel rustiger kan liggen en waar je wat schaduw van de bomen hebt,
Dit hotel is oke, voor een korte periode, wij waren er 10 dagen en dat is te lang voor dit hotel,

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug, maar wat zijn we enorm in de watten gelegd.
Wat een gastvrijheid en wat een fijne mensen.
Was niks aan te merken op het hotel. Plaatjes geven niet weer hoe mooi het echt is.
Zijn met hele gezin geweest, voor elk wat wils

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
28 december 2016 beoordeeld

Hebben dit hotel in groep bezocht. Het licht in een achterbuurt waar geen mens op straat durft te komen! We kwamen 's avonds laat aan. We mochten onze valiezen en sporttassen zelf naar binnen sleuren terwijl er aan de deur 6 kruiers stonden te kijken. Er stond voor elk nog een bordje met afval klaar, niet eetbaar. Onze kamers werden toegewezen en we mochten alles zelf de trap opsleuren want er was geen lift beschikbaar! Op de kamers gekomen werd het alleen maar erger! Raampjes uit, vieze gebruikte,lakens, enz. Gelukkig,hadden we een goede reisleider die er voor gezorgd heeft dat we de volgende dag konden verhuizen naar de Riu Tikida Palmerai waar het een pak aangenamer was!

Verbleef: december 2016
19 augustus 2016 beoordeeld

supervakantie gehad! Lekker eten, leuke animatie en mooie verzorgde kamer. De moskee om 5 uur 's morgens is even wennen, maar oorstopjes bieden een oplossing. Wij gaan dit jaar nog terug! In februari is zwemmen nog niet echt mogelijk, maar het was warm genoeg om naast het zwembad te liggen.