“Aan vernieuwing doe.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Riu Tikida Garden
Beoordeeld als nr. 122 van 500 hotels in Marrakesh
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het ogenblik verblijven wij hier nog.Hebben al een beetje ervaring met Riu hotels in Marokko,hebben de 3 Riu van Agadir en en de Riu palmerai van Marrakech verscheidene malen bezocht,mooi ruime kamers met het nodige comfort maar zowel kamer als badkamer zij iets ouderwets,soms bij het draaien van de lavobokraan blijft je met een stuk van de warm water dop in je handen.Heel vriendelijk en gedienstig personeel,doen echt hun best.Eten is iets minder dan gewoonlijk minder keuze dan gewoonlijk,zelfs het galamenu voor nieuwjaar was minder uitgebreid dan in andere Riu hotels in Marokko.Dranken zijn redelijk goed.Mooi tuin,wel iets afgelegen van de oude stad maar er is een gratis shuttle bus naar de oude stad verscheidene malen per dag.

Verbleef: Januari, 2018, reisde met vrienden

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, heel gastvrij personeel, doen ontzettend hun best om je een fijne vakantie te bezorgen. Nette kamers, als in meerdere hotels in Marokko wat ouderwets, maar schoon. 3e bed is een opklapbed, eigenlijk niet te doen voor een volwassene! Eten ok, in het restaurant beter dan in de cafetaria. Marokkaans restaurant geen meerwaarde. Cocktails niet goed, chemisch en meermaals echt niet te drinken. Wijn, pastis, martini prima. The a la menthe en (verse) ijsthee: aanraders! Gratis shuttle naar (nieuwe) stad super! In oktober voldoende plaats aan het zwembad, ook zonder handdoekje leggen

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
24 september 2017 beoordeeld

Het hotel, ligt niet zo ideaal gelegen als je Marrakesh wil ontdekken,
De kamer was net, en werd alle dagen grondig gereinigd, goed bed en goede airco,
De bar buiten aan de ingang, is slordig, je kan flanneren in de zetels buiten, echter jammer dat deze een slordige indruk maken, tafels worden amper gepoetst waardoor het een vuile indruk nalaat, idem dito aan het restaurant aan het zwembad.
De maaltijden zijn oke, maar weinig variatie,
In de orangerie, werden we van maandag tot vrijdag in de watten gelegd door 2 obers, super vriendelijke mannen, op zaterdag en zondag waren deze mannen met verlof en dan is het chaos,
Het zwembad is oke, de zonnebedden staan wel tegen de rand van het zwembad wat druk aanvoelt, er is nog een ruimte tuinzijde waar je wel rustiger kan liggen en waar je wat schaduw van de bomen hebt,
Dit hotel is oke, voor een korte periode, wij waren er 10 dagen en dat is te lang voor dit hotel,

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug, maar wat zijn we enorm in de watten gelegd.
Wat een gastvrijheid en wat een fijne mensen.
Was niks aan te merken op het hotel. Plaatjes geven niet weer hoe mooi het echt is.
Zijn met hele gezin geweest, voor elk wat wils

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
28 december 2016 beoordeeld

Hebben dit hotel in groep bezocht. Het licht in een achterbuurt waar geen mens op straat durft te komen! We kwamen 's avonds laat aan. We mochten onze valiezen en sporttassen zelf naar binnen sleuren terwijl er aan de deur 6 kruiers stonden te kijken. Er stond voor elk nog een bordje met afval klaar, niet eetbaar. Onze kamers werden toegewezen en we mochten alles zelf de trap opsleuren want er was geen lift beschikbaar! Op de kamers gekomen werd het alleen maar erger! Raampjes uit, vieze gebruikte,lakens, enz. Gelukkig,hadden we een goede reisleider die er voor gezorgd heeft dat we de volgende dag konden verhuizen naar de Riu Tikida Palmerai waar het een pak aangenamer was!

Verbleef: December, 2016
19 augustus 2016 beoordeeld

supervakantie gehad! Lekker eten, leuke animatie en mooie verzorgde kamer. De moskee om 5 uur 's morgens is even wennen, maar oorstopjes bieden een oplossing. Wij gaan dit jaar nog terug! In februari is zwemmen nog niet echt mogelijk, maar het was warm genoeg om naast het zwembad te liggen.

15 november 2014 beoordeeld

prima hotel met heerlijke tuin en fantastische service ongeveer 6 km buiten Marrakech. Kamers netjes en ruim genoeg, ligging zwembadzijde heerlijk rustig. Shuttle rijdt frequent naar de wijk Gueliz, gratis en op reservering. Kwartiertje lopen naar de Medina. Maaltijden in de cafetaria als in het hoofdrestaurant gewoon goed, het Marrokkaans restaurant heeft geen toegevoegde waarde, zelfde tajines als in het hoofdrestaurant, je zit wat intiemer. Alcohol....tsja...de pina colada smaakt niet naar pina colada, en de mojito idem dito...Wijn is prima, kies gewoon voor iets wat niet uit een automaat komt! pastis bv is prima, alsook de Martini , 4 soorten! Gelukkig geen luidruchtige animatie, echt relaxen bij zwembad, avondanimatie zoals vaker gezegd geen hoogtepunt, maar daar kwamen we niet voor.

• Verbleef: November, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marrakesh bekeken
op 4,5 km afstand
Palais Aziza & Spa
nr. 104 van 500 in Marrakesh
388 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Tikida Garden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Tikida Garden

Adres: | Circuit de la Palmeraie - BP 1585, Marrakesh 40007, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Regio Marrakech-Tensift-El Haouz > Marrakesh
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 70 familiehotel in Marrakesh
Nr. 71 spahotel in Marrakesh
Nr. 90 luxe hotel in Marrakesh
Nr. 142 romantisch hotel in Marrakesh
Prijsklasse: € 97 - € 183 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Riu Tikida Garden 4*
Aantal kamers: 257
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Tikida Garden met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Tikida Garden Hotel Marrakech
Le Tikida Garden Marrakech
Hotel Le Tikida Garden
Tikida Garden Marrakech

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?