10 februari 2018 beoordeeld

Perfecte locatie voor een bezoek aan Marrakesh, alles goed beloopbaar. Mohammed spreekt erg goed Engels en wil je met alles van dienst zijn. Er is een shuttleservice: kan ik je aanraden: de eerste keer is het wel fijn om de riad te vinden met iemand die de weg weet ;) Ze bieden ook dagtochten aan, net als overal in Marrakesh, regelen dan ook alles voor je! Let op: controleer de reistijd in de aangeboden excursie, sommige dingen zijn erg ver weg. We hebben het er prima naar ons zin gehad.

Kamertip: Ontbijt wordt beneden geserveerd maar het is het waard om het mee te nemen naar het dakterras: om 09:00 zit je daar erg fijn in de zon.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachten in Riad Dubai is zeker een aanrader. Wij werden er zeer vriendelijk ontvangen. Het personeel vraagt altijd even hoe het met je gaat en of je een leuke dag hebt gehad. Verder helpen zij je met het regelen van vervoer, excursies en beantwoorden ze graag al je vragen. Knusse kamers in traditioneel Marokkaanse stijl. Wij hebben dankzij de mensen van Riad Dubai nog meer genoten van onze tijd in Marrakech.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 april 2016 beoordeeld

De riad is gelegen in de oude stad en wordt gerund door een paar jongens. Ze waren erg vriendelijk en de service was heel goed. Het was een oase van rust in het drukke Marrakesh. Het is een nette riad en het ontbjjt is simpel maar lekker.

Verbleef: april 2016
18 maart 2016 beoordeeld

Gastvrij onthaal door Mohammed en Ahmed, niets is hen teveel om het naar je zin te maken. Schone kamers, superlekker ontbijt, zalig dakterras. Wat wil je nog meer voor een zacht prijsje? Absoluut aan te raden voor mensen die het "echte" Marrakech willen ervaren en niet gesteld zijn op de luxe van meestal prijzige hotels.

Kamertip: De kamers op de etages zijn rustiger.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
28 december 2015 beoordeeld

Uit de drukte en toch vlakbij de sites in de medina. Plein el Fnaa op 15 minuten, Saadische tobbes op 5 minuten. Kamers zijn eenvoudig en traditioneel ingericht rond een patio met palmen. Heerlijk ontbeten in de zon op het dakterras en de andere dag ook 's avonds gegeten. Uitzicht op de Atlas. Op bestelling hebben we een heerlijke Tajine schotel gegeten, betere kwaliteit en meer sfeer dan je in menig restaurant in de medina. Prima plek om een paar dagen te verblijven en vanwaaruit de medina te verkennen.
Omdat het zich in Kashba (zuidelijk deel medina) bevindt zodat je voor sites in het Noorden wat meer loop/reistijd moet uittrekken. Wij vonden dat geen bezwaar. Integendeel dit zuiden is iets minder druk met toeristen en relatief rustiger.
Lichte slapers worden bij zonsopgang wakker wordt gemaakt voor het ochtendgebed. Dire luidsprekers van een nabije (?) moskee staan op een paal bij de buren gericht naar de Riad.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie