“Gewéldig (verzorgd en onvergetelijk)!”
Beoordeling van Marrakech By Air

Marrakech By Air
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 237,77*
Vanaf
Ballonvaart vanuit Marrakesh over het ...
Geclassificeerd als nr. 113 van 720 Outdooractiviteiten in Marrakesh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik (en mijn 18 jarige dochter) sluit me helemaal aan bij alle andere positieve reviews; alles was perfect geregeld & verzorgd en ook wij hebben enorm genoten van de ballonvaart & het enthousiasme van Hamid!

19 mei 2018 beoordeeld

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden het een super ervaring!
De chauffeur kwam ons sochtends vroeg ophalen bij onze riad. Onze riad lag midden in de medina op 10 minuten loop afstand van het plein. Hierdoor was het erg fijn dat we zo vroeg in de ochtend niet alleen over straat hoefde. Ze waren erg vriendelijk en alles was erg goed geregeld. Je werd met de auto naar het berber kamp gebracht waar ze lekkere croissants en sinaasappelsap hadden. We konden vrijwel direct in de luchtballon stappen en hebben toen erg genoten van de vaart en het uitzicht. Van te voren twijfelde we een beetje maar we zijn heel blij dat we het uiteindelijk hebben gedaan. Het is zeker een ervaring die je nooit meer vergeet. Na de luchtballon vaart werden we weer terug gebracht naar het berber kamp waar ze een uitgebreid ontbijt voor ons hadden. Daarna werden we met de auto naar de kamelen gebracht. Ook het kameel rijden is echt een enorme aanrader als je in Marrakech bent!
De chauffeur heeft ons weer netjes terug gebracht bij onze riad.
De hele crew was erg vriendelijk en behulpzaam.
Deze hele ervaring was geweldig en zeker de moeite en het geld meer dan waard!

Reizigers die Marrakech By Air bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Marrakech By Air geweest? Deel je ervaringen!