“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 15 van 996 Restaurants in Marrakesh
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2015 beoordeeld

Lekker eten, goede wijn, cocktails, trendy mooi interieur, zeer vriendelijke bediening en echt topamusement door live optredens tegen een zeer goede prijs! Een echte aanrader als je in Marrakech bent.

7 september 2015 beoordeeld

Gezellige show onder het genot van een smakelijke maaltijd en lekker Marokkaanse wijn. Dat vind je in deze tijd lang niet overal meer. De show is meer live, dat wil zeggen met meer instrumentale begeleiding dan voorheen, en zonder pauzes.
Het eten is zonde meer goed te noemen, vooral de foie gras, en ook nog zeer redelijk geprijsd.

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en vers eten en ook de sfeer is super. Naast live jazz wordt er ook chaabi en raï live gezongen. Of het nu druk is of niet, de dansvloer wordt altijd wel bezocht. Ik raad Le Blokk altijd aan aan vrienden. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.

31 december 2014 beoordeeld

erg lekker sushi gegeten, goede service, mooi ingericht, ligt wel ver buiten de bewoonde wereld maar was de taxirit wel waard

The_BLOKK_Manager, General Manager van Le Blokk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2015

Dear client,

Thank you very much for your review and for taking your time sharing your experience at le Blokk.

We hope to be able to welcome you back in the not too distant future.

best wishes,

9 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk locatie , geweldig show als je van jazz hout .service erg attent ..
Wat minder leuk vond eigenlijk is het eten met een eenvoudig menu .. Ik had zalm tartaar als vooraf , eendenborst als hoofd die was doorgebakken en naar niets smakt.
Dessert had ik crème brulé die erg goed was.

• Sfeer

Reizigers die Le Blokk bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Le Blokk geweest? Deel je ervaringen!