Riad Karmela(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 27/07
iberostar.com
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt erg gunstig. Vriendelijk personeel en fijn zwembad. Spa is prima beetje verouderd en in heren kleedkamer het hout echt weggerot. Maar ook hier prima personeel en erg gastvrij en vriendelijk. Sauna stoomcabine en verwarmd binnenbad. Restaurant l'orangerie prima, goed vlees goede wijn en weer prima personeel. Het ontbijt was geweldig. Goed gedaan! Ook hier weer goed personeel.
Fijn geweest. Aanrader.
Oooh kamer was verder prima en GEEN schimmel in de badkamer.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
BENKIRANE A, General Manager van Hotel Sofitel Marrakech Palais Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste Sander,

Wij danken u voor uw opmerkingen na uw verblijf in de Sofitel Marrakech Lounge and Spa.

Het is met groot genoegen dat we uw complimenten ontvangen. Ook zullen we uw opmerkingen met ons hele team delen. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om u een onberispelijke service te bieden.
Ik kijk er naar uit u weer te mogen verwelkomen, geloof alstublieft in het uiten van onze beste gevoelens.

11 juni 2017 beoordeeld

Het Sofitel is mijn favoriete hotel in Marrakech. Het is centraal gelegen, je bent bv zo op het Djemaa El Fna plein. Het hotel is ruim opgezet en mooi afgewerkt de kamers zijn ruim, lux en met een goed werkende airco. De tuin met 2 mooie zwembaden is ruim met veel dadelpalmen wat voor een sprookjesachtige sfeer zorgt. Het ontbijt is uitgebreid, inclusief detox drankjes, en heel erg lekker. Je kunt er ook heerlijk lunchen. Je moet zeker ook een avond naar de night lounge om te dansen.

Kamertip: Neem een kamer op de begane grond aan de tuinzijde. Dan loop je vanaf je terras zo naar het zwembad.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 24 juli 2017

Dear Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Marrakech Palais Impérial.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is grandioos. Prachtig, luxueuze kamers, vriendelijk personeel, aandacht voor alle details, zeer Lekkere keuken. 2 minpuntjes. Aan Het zwembad is het wat drummen. De zetels zijn snel gereserveerd en dan is, het zoeken naar een plaatsje. Zaterdagmorgen was het een opdracht om een koffie te kunnen bekomen. Het hotel was wel vol. 1700 pp meldden ze. Keren we nog naar terug.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 19 augustus 2017

Dear guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Marrakech Palais Imperial.

12 maart 2017 beoordeeld

Voor de vierde keer in dit hotel verbleven bij een bezoek aan Marrakech. En het wordt steeds beter! Waar we de eerste keren nog wel wat opmerkingen over de service konden maken, heeft manager Yessin alles onder controle. Voorkomend, vriendelijk, servicegericht, en met het oogmerk je elke keer te verrassen. Guestrelationsmanager Soufiane plant zelfs een kookcursus in het restaurant van het lievelingsgerecht van onze kookgrage dochter en schoonzoon!
Het is een ideale plek om de oude en de moderne stad te bezoeken, alles op loopafstand, zonder dat je in de drukte en het lawaai van de oude stad hoeft te verblijven.
Het is wel druk aan het trendy zwembad waar zien en gezien worden erg belangrijk is. Er is gelukkig ook heel veel plek.
Eervolle vermelding voor het ontbijt: een beter gesorteerd onbijtbuffet troffen we nergens. Europese en Marokkaanse gerechten, fruit, smoothies, broodjes, koekjes, cakejes, kaas, vlees, vis, diverse croissants, en natuurlijk eieren, pannekoekjes, wafels en dan ben ik vast nog iets vergeten.

Verbleef: oktober 2016
Antwoord van management:Gereageerd 21 augustus 2017

Dear GUEST,

4 februari 2017 beoordeeld

Dit heerlijke hotel ligt op ongeveer 10/15 minuten lopen van de Medina. Het ligt in een ietwat rustiger gedeelte waar meerdere luxe hotels te vinden zijn. Bij binnenkomst loop je door een detectie poortje (geruststellend idee dat niet iedereen zomaar naar binnen kan). Service is erg goed in dit hotel. En het goede nieuws, ze schenken hier WEL alcohol, namelijk moeilijk verkrijgbaar in een moslim land. En je hebt de mogelijkheid om een waterpijp te bestellen. Prijzen zijn vrij hoog, maar dat is te verwachten in dit hotel. Wij hadden een prachtige ruime kamer, met uitzicht op het Atlas gebergte. Tuin is super mooi aangelegd met een heerlijk zwembad veel ligbedden en zelfs hangmatten. Het hotel biedt gratis wifi aan, ook fijn! Aanrader om hier te verblijven!

Kamertip: Dichtbij de receptie, het is zo groot, dat je bijna een kwartier loopt naar het einde van de vleugel.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 21 augustus 2017