Beoordeeld op 27 mei 2018

... om ons te laten genieten!! Manu was steeds discreet in de buurt en altijd vriendelijk aanspreekbaar. Een riad met een heel persoonlijk karakter, heel mooi ingericht en heel netjes, een oase van rust in een levende stad. Ook de keuken is top, een super lekker ontbijt en heel verzorgde, heerlijke maaltijden...naar keuze boven op dakterras of beneden aan de patio. Wij komen zeker nog terug!!! Bedankt Manu en jouw team!!!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

goede ligging, welkom-gevoel, zeer vriendelijk, erg behulpzaam, faciliteiten voor uitstappen met privéchauffeur, hamman en massage rituelen mogelijk, zeker niet opdringerig, gevarieerd ontbijt en diner ter plaatse is mogelijk;

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018

Als je de Riad binnenstapt vergeet je direct dat je in de drukke media verblijft. Rust, gezelligheid, ontspanning zijn gevoelens die direct in je opkomen als je ontvangen wordt door de geweldige gastheer.

Kamertip: We opteerden voor de junior suite. Een ruime mooi ingerichte kamer in warme kleuren. TOP!
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018

Zeer goede Riad, mooi, proper, prachtige kamer, goede ontvangst, lekker eten, zeker een aanrader.
De ligging is aan de rand van de oude stad, en een boogscheut van de nieuwe stad. uitstappen zijn goed geregeld

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 april 2018

Het moet gezegd, van de ontvangst over de kamers en het eten tot de locatie en de uitstappen: werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd.
De uitbaters en personeel zijn erg vriendelijk en doen hun uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
De kamers worden elke dag grondig gepoetst en zijn heel mooi ingericht.
Het dakterras en het zwembad zijn de kers op de taart.
Een echte aanrader dus.
Hier komen we zeker terug moesten we Marrakech nog eens bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2018