Riad Alamir
Riad Vendome & Spa Marrakech(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 745*
US$ 89*
  • Inclusief ontbijt
US$ 359*
Palmeraie Palace(Marrakesh)
US$ 218*
  • Gratis parkeren
Four Seasons Resort Marrakech(Marrakesh)
US$ 644*
FourSeasons.com
US$ 187*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 172*
  • Gratis parkeren
Kasbah Le Mirage(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 283*
HotelsClick
  • Zwembad
FilterenAlle talen
3 maart 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst door Samira. Fijne, ruime kamer en een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Kortom, zeer de moeite waard! Goede prijs-/kwaliteitsverhouding en op korte loopafstand van het Djemaa el Fna Plein.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
16 september 2015 beoordeeld

Rachid was zeer behulpzaam en gaf goede tips over het leven in Marrakech. Ontbijt was heerlijk. Suite op dakterras was prima: geen geluidsoverlast en airco deed het goed. Op de dag van ons vertrek werd de kamer op de begane grond verbouwd; veel stofoverlast. Maar dit is uiteraard tijdelijk

Kamertip: Take the suite on the roof; little more expensive but it has airco and is very quiet
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
23 juni 2013 beoordeeld

De riad is bijna onvindbaar, maar zoals afgesproken stond de taxi netjes op ons te wachten in de luchthaven en bracht ons tot op de hoek van een steegje. De laatste deur van dit kleine straatje kwamen we aan in een prachtige riad. We voelde ons meteen thuis, Rachid was zo lief en behulpzaam en brachten hier 2 nachten door. De laatste dag gingen we eten in een restaurant bijna langs de deur Palais Sebban, fantastisch!!! zoals héél Marokko!

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie
27 februari 2011 beoordeeld

Verblijf in Marrakech in een Riad dan pas proef je de sfeer van deze geweldige stad.
Groot ,overweldigend maar door het goede advies van Stephane zeer goed te bezichtigen/beleven. Hij geeft je de eerste dag s'morgens een rondleiding door de souks en medina's en dan kun je prima zelfstandig met je kinderen door Marrakech avonturen.
Als je in de avond terug komt in de Riad,heerst er rust en gezelligheid,mintthee zoveel als je wil,heerlijk op het dakterras met de andere gasten.
Het ontbijt bestaat uit yogurtje,fruitje,verse jus d'orange en elke dag vers brood met een plaatselijke lekkernij ,echt super goed.
Stephane regelt je ook dagjes uit,wij zijn naar de watervallen,orginele berbermarkt geweest een supertocht en zeker een aanrader om even uit de gekte van de stad te ontsnappen.
Wij gaan zeker nog eens terug naar riad Alamir mede dankzij de huiselijke sfeer en de fijne staf die elke dag met een lach voor je klaarstaan.
De kinderen hebben alle ruimte binnen de Riad om zich alle kanten uit te vermaken.
En ze hebben het er dan ook erg naar hun zin gehad,ook het zwembad was goed [wel koud maar als je een warme dag in de stad hebt gehad dan is dat lekker verfrissend].
Even op de tekst hieronder terrugkomend wij hebben stephane als behulpzaam en zeker niet teveel aanwezig ervaren,hij is er s'morgens even om te vragen hoe je nacht was en je dag ervoor?
Doet de in en uitcheck zelf en geeft een kleine uitleg over wat wel en niet te doen in Marrakech ,zeer prettig in een grote stad.
Bedankt Riad alamir en wij komen zeker terug.
Anouar,Roos en kinders.

Wij gaan onze vrienden en familie zeker aanraden hierheen te gaan.

Maar dit uit gewone belangstelling.

• Verbleef: Februari, 2011, reisde met familie
15 augustus 2010 beoordeeld

1 weekje Marrakesh in het Paasverlof. Riad is ongelooflijk goed gelegen. 10 minuten wandelen tot het Djemaa-el-Fna-plein. Stephane geeft heel veel info over de stad en is behulpzaam. Toch vonden we zijn aanwezigheid soms iets té. Allicht allemaal goed bedoeld maar af en toe wil je ook privacy. We hadden de kamer op het dakterras. Die was schitterend. Ligzetels vlakbij en genoeg zon en schaduw. Het ontbijt was prachtig. Vers fruitsap, yohurtje, fruit, cake, pannekoekjes, thee, koffie, brood, etc... Bij goed weer altijd op het terras boven. Mensen die willen uitslapen nemen dus best niet de kamer die hier aan grenst. Hier hebben we ons zeker niet aan gestoord. U kan ook ter plaatse eten. Hebben dit één maal gedaan, maar dit is echt tegengevallen. We vonden het niet lekker en veel te duur. Eten doe je heel lekker en belachelijk goedkoop bij Oscar Progress (niet ver van de Patisserie du Prince - ook een aanrader). Wij verblijven een week, maar deze citytrip kan je vrij gemakkelijk op 3 à 4 dagen doen. Er is ook een (klein) zwembadje op de binnenkoer. Hebben we niet gebruikt maar zag er wel leuk uit. Weet dat hier bijna nooit zon komt. Besluit : geweldig verblijf al komt de baas soms iets te gemaakt vriendelijk en commercieel over.

• Verbleef: April, 2010, reisde met een partner