Riad Chergui(Marrakesh)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Riad Karmela(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 27/07
23 maart 2012 beoordeeld

Nog nooit hebben wij ons zo thuis gevoeld op vakantie. 4 heren uit Barcelona maken het verblijf tot een groot succes. Persoonlijke aandacht, top inrichting, heerlijk eten en elke dag persoonlijke tips om te bezichtigen die je in geen enkel boekje kan vinden. Locatie helemaal top midden in de medina. Een oase midden in de stad!

Dennis en Jacueline

Kamertip: Neem een van de suites! ze zijn alle 3 top!
  • Verbleef: maart 2012, reisde met een partner
13 oktober 2011 beoordeeld

Een verlate huwelijksreis naar Marrakech moest natuurlijk wel in een fijne riad plaatsvinden dus uit de zoektocht van vele riads is Aguaviva naar boven gekomen.
De no.1 op Tripadvisor en dat is niet voor niets.

Laat je lekker ophalen door de riad bij het vliegveld (20,00 Euro), dat is beter dan zelf de riad proberen te vinden want dat is niet makkelijk. Het is even wennen bij aankomst want het straatje waar de riad in zit is niet helemaal zoals wij gewend zijn... Eenmaal binnen stap je in een 1001 nacht sprookje, krijg je meteen van de gastheren David, Manel en Sesc een welkom gevoel.
We hadden de Sultan kamer, super mooi ingericht met oog voor detail en een heerlijk bed en prachtige badkamer.
De hele riad is geweldig leuk ingericht met zoals ik al zei, veel oog voor detail. Het dakterras waar je onder andere ontbijt, is heerlijk om in de middag te vertoeven met kopje munt thee.

Na alle drukte van die bijzondere stad Marrakech is het een verademing om de riad in te stappen. Sesc heeft ons meteen de 1e avond meegenomen naar het Jemaa el Fna plein met een routekaart. De terug weg liet hij ons zelf proberen te vinden, dat is super. Want je verdwaalt heel makkelijk daar. Verder hebben ze ons iedere avond een nieuw restaurant aangeraden en ging de kwaliteit van restaurant stapsgewijs omhoog. Echt een feestje!
David heeft ons rondgeleid in andere riads om een indruk te krijgen en heeft ons naar een bijzondere winkel gebracht (die je anders nooit vindt!) waar de president van Frankrijk en Madonna hun spullen kopen. Ook heeft hij ons meegenomen naar een markt waar je prachtige oude meubelstukken kunt kopen.

Riad Aguaviva wordt geleid door 3 bijzondere spaanse heren met een groot warm hart en een enorm gevoel voor gastvrijheid. Het draait daar niet om geld maar om gevoel, dat blijkt uit alles. David die een begenadigd schilder is, heeft ons een prachtige portret tekening cadeau gedaan wat hij in een middag met pastelkrijt heeft getekend. Een onvergetelijke herinnering aan een geweldig verblijf.
Wij raden iedereen de riad aan en komen zeker nog terug!!!!

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner
20 januari 2011 beoordeeld

Riad Aguaviva is prachtig, er is veel aandacht besteed aan de inrichting, de kamers zijn prachtig met een heel eigen inrichting. Er zijn veel lounge-hoeken waar je heerlijk kunt zitten en chillen, naar beleven in of uit de zon. De eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en service gericht, Ibrahim ( De berber ) doet alles om het je naar de zin te maken. Het is er een oase van rust, lekker eten, sfeer is sociaal, de stad is kleurijk .Alles is dichtbij , markt, vervoer, winkels...etc Nogmaals bedankt Ibrahim voor jou gastvrijheid. wij zullen zeker dit aan alle onze vrienden met plaisir vertellen. Tamara, Joop, Linda , Gerrit.

• Verbleef: december 2010, reisde met een partner
20 januari 2011 beoordeeld

Wij verbleven 3 dagen in deze verbluffend mooie Riad .Ibrahim was zeer gastvrij maar niet opdringerig waardoor je je in eigen huis waant.Wij genoten van de prachtige ligging met zicht op het atlasgebergte, het lekkere authentieke marokkaanse eten en de prachtig gedecoreerde kasbah.
Wij gaan zeker nog eens terug. Inshallah .Nogmaals Speciaal dank aan Ibrahim
Groetjess

• Verbleef: december 2010, reisde voor zaken
12 mei 2009 beoordeeld

Het Riad is prachtig, er is veel aandacht besteed aan de inrichting, de kamers zijn prachtig ingericht, per kamer een heel eigen inrichting. Er zijn veel lounge-hoeken waar je heerlijk kunt zitten, naar believen in of uit de zon. De eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk een service gericht, doen alles om het je naar de zin te maken. Het is er een oase van rust, op een minpuntje na; de moslimoproep die midden in de nacht klinkt.
Het riad is niet heel gemakkelijk te vinden, Derb Derraz is een klein inhammetje in een straat (dat weten niet zo heel veel mensen aan wie je de weg vraagt). Het is handig om een wat uitgebreidere plattegrond van dat deel van Marrakesh te hebben.

• Verbleef: mei 2009, reisde met vrienden