Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa
  • Gratis parkeren
Riad Karmela(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 225 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Four Seasons Resort Marrakech(Marrakesh)
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt en avond eten niet 5 sterren waardig. Tafelkleedjes werden niet verschoond waardoor je eet in de vlekken van een ander. Kamer niet goed schoon gemaakt (kruimels op stoel) en bedden worden niet netjes opgemaakt. Airco in De kamer werkt niet naar behoren. De ligbedden en parasols aan het zwembad vallen uit elkaar. Lobby en terras ook niet goed schoon. Geen aanrader voor iemand die een 5 sterren hotel verwacht.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
SalmaRD, Marketing & Communication Manager van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear Guest,

thank you very much for taking the time to review Palm Appart Club Marrakech.
I am sorry to hear you found your stay disappointing.

We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.
We are sincerely sorry that it was not up to your expectations and we will do everything in our power so you can enjoy your stay during your next visit.

Best regards.

9 december 2015 beoordeeld

Het hotel was op zich wel schoon, alleen de bus die naar centrum brengt was voor lange tijd zogenaamde kapot... dat kostte ons heel veel tijd en geld om steeds van het hotel naar centrum te gaan en weer terug.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
8 juni 2015 beoordeeld

Mijn man en ik hebben hier in december gelogeerd via Groupon. We voelde ons nog net niet Royal, want we werden echt super gediend. Heerlijk geslapen, uitgebreid ontbijt. Avond eten was geen hoogstandje maar wel goed genoeg. Service was echt op hoog niveau. Aanrader dus

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Direction G, Directeur général van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2015

Dear Marcia,
Thank you so much for your great comments about our hotel after your recent stay.
It was a pleasure to read that you were overall satisfied with us and our efficient staff.
We look forward to welcoming you back soon.
Kindest regards

2 juni 2015 beoordeeld

Zijn hier geweest met een groep! Alles was prima geregeld.
Ofschoon het niet echt zijn 5 sterren verdient was het een mooi, schoon hotel met hulpvaardig, vriendelijk personeel.
Ontbijtbuffet met ruime keuze.
10 minuten buiten het centrum met pendelbus bereikbaar.
Hammam behandeling was ook heerlijk.
Ik zeg doen! Marrakesh stad die je het gevoel geeft dat je je in een sprookjes verhaal bent beland!

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
31 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top behandeling. Receptie is klantvriendelijk en heel behulpzaam. Onze kamer beviel ons niet vanwege de locatie en binnen n mum van tijd krijgen we een nieuwe. Vervoer naar de Oude Stad was geregeld en ontbijt was heerlijk. Sowieso voor herhaling vatbaar. Extra complimenten voor Fatima en Sliem..

Groeten Said&Nabila

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Direction G, Responsable communication et marketing van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2015

Dear Said,

We look forward to welcoming you back soon.

Kindest regards