• Inclusief ontbijt
Eden Andalou Hotel Aquapark & Spa(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 264 per nacht.

Orbitz.com
  • Zwembad
HotelsClick
  • Inclusief ontbijt
Four Seasons Resort Marrakech(Marrakesh)
9 december 2015 beoordeeld

Het hotel was op zich wel schoon, alleen de bus die naar centrum brengt was voor lange tijd zogenaamde kapot... dat kostte ons heel veel tijd en geld om steeds van het hotel naar centrum te gaan en weer terug.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
8 juni 2015 beoordeeld

Mijn man en ik hebben hier in december gelogeerd via Groupon. We voelde ons nog net niet Royal, want we werden echt super gediend. Heerlijk geslapen, uitgebreid ontbijt. Avond eten was geen hoogstandje maar wel goed genoeg. Service was echt op hoog niveau. Aanrader dus

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Direction G, Directeur général van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2015

Dear Marcia,
Thank you so much for your great comments about our hotel after your recent stay.
It was a pleasure to read that you were overall satisfied with us and our efficient staff.
We look forward to welcoming you back soon.
Kindest regards

2 juni 2015 beoordeeld

Zijn hier geweest met een groep! Alles was prima geregeld.
Ofschoon het niet echt zijn 5 sterren verdient was het een mooi, schoon hotel met hulpvaardig, vriendelijk personeel.
Ontbijtbuffet met ruime keuze.
10 minuten buiten het centrum met pendelbus bereikbaar.
Hammam behandeling was ook heerlijk.
Ik zeg doen! Marrakesh stad die je het gevoel geeft dat je je in een sprookjes verhaal bent beland!

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
31 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top behandeling. Receptie is klantvriendelijk en heel behulpzaam. Onze kamer beviel ons niet vanwege de locatie en binnen n mum van tijd krijgen we een nieuwe. Vervoer naar de Oude Stad was geregeld en ontbijt was heerlijk. Sowieso voor herhaling vatbaar. Extra complimenten voor Fatima en Sliem..

Groeten Said&Nabila

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Direction G, Responsable communication et marketing van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2015

Dear Said,

We look forward to welcoming you back soon.

Kindest regards

1 december 2012 beoordeeld

Hier in november 2012 een weekje geweest. Erg weinig mensen, dus erg rustig, dat was precies wat we wilden. Hotelkamers zijn goed to zeer goed. De service wil nog wel eens te wensen overlaten. Je vraagt iets, ze zeggen dat ze het hebben begrepen, maar als het puntje bij het paaltje komt, snappen ze geheel niet wat je bedoelde. Zeg dan niet dat je Engels spreekt, dan kan je dit verwachten. het hotel ligt wel redelijk ver van de medina af, maar een taxi ( max € 5,-- of 50 dinar) brengt je snel naar het centrum.
Eten: eerste dagen was er een buffet. Jammer dat alles dan door en door gaar wordt. Na 2 dagen kregen we a la cart. Dat is redelijk tot goed. Echter na 3 dagen ben ik het internatione "marokkaanse" voedsel een beetje zat. Smaakt allemaal een beetje hetzelfde.
Men zou in de restaurants eens een manager moeten aanstellen, die weet waarover hij praat en wat service is.

Kamertip: Vraag naar een kamer met een balkon opo het Oosten. ( ze weten niet waar het oosten is!!)
  • Verbleef: november 2012, reisde met een partner