Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (785)
Beoordelingen filteren
785 resultaten
Waardering van reizigers
297
191
129
77
91
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
297
191
129
77
91
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 785 beoordelingen
Beoordeeld op 31 mei 2015 via mobiele applicatie

Top behandeling. Receptie is klantvriendelijk en heel behulpzaam. Onze kamer beviel ons niet vanwege de locatie en binnen n mum van tijd krijgen we een nieuwe. Vervoer naar de Oude Stad was geregeld en ontbijt was heerlijk. Sowieso voor herhaling vatbaar. Extra complimenten voor Fatima en Sliem..

Groeten Said&Nabila

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank SaidI63
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction G, Responsable communication et marketing van Palm Plaza Marrakech Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2015
Google-vertaling

Dear Said,

Thank you so much for your great comments about our hotel after your recent stay.

It was a pleasure to read that you were overall satisfied with us and our efficient staff.

We look forward to welcoming you back soon.

Kindest regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 december 2012

Hier in november 2012 een weekje geweest. Erg weinig mensen, dus erg rustig, dat was precies wat we wilden. Hotelkamers zijn goed to zeer goed. De service wil nog wel eens te wensen overlaten. Je vraagt iets, ze zeggen dat ze het hebben begrepen, maar als het puntje bij het paaltje komt, snappen ze geheel niet wat je bedoelde. Zeg dan niet dat je Engels spreekt, dan kan je dit verwachten. het hotel ligt wel redelijk ver van de medina af, maar een taxi ( max € 5,-- of 50 dinar) brengt je snel naar het centrum.
Eten: eerste dagen was er een buffet. Jammer dat alles dan door en door gaar wordt. Na 2 dagen kregen we a la cart. Dat is redelijk tot goed. Echter na 3 dagen ben ik het internatione "marokkaanse" voedsel een beetje zat. Smaakt allemaal een beetje hetzelfde.
Men zou in de restaurants eens een manager moeten aanstellen, die weet waarover hij praat en wat service is.

Kamertip: Vraag naar een kamer met een balkon opo het Oosten. ( ze weten niet waar het oosten is!!)
Datum van verblijf: november 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Ronslapen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2010

Mijn vrouw en ik verbleven hier voor onze eerste verjaardag.
Het gebouw was echt leuk.
Donker op sommige plaatsen.
We konden de voordelen voor het milieu van het uitschakelen van de hallichten begrijpen, maar je wilt ook je enkel niet breken op weg naar beneden.
Misschien moeten ze gebruik maken van beweginssensoren.
Receptiepersoneel was onbeleefd - kon hen meestal niets schelen.
Taxi naar het stadscentrum is moeilijk te krijgen omdat het hotel afgelegen ligt.
Er is een pendeldienst maar slechts één bestuurder en als hij niet werkt bent u gestrand.
Pendeldienst is 100 DH naar het centrum en 300 DH naar de luchthaven.
Taxi van het vliegveld naar het hotel was slechts 150 DH .
U hebt geen keuze anders dan het hoteltarief te nemen op de weg terug naar de luchthaven aangezien kansen op een taxi daar heel gering zijn.
Er werkte geen Engels sprekend personeel toen wij er waren dus communicatie was moeilijk bij momenten.
We betaalden 850 DH voor een uur lange massage die slechts 35 minuten duurde - de resterende 25 min. lagen wij er gewoon te luisteren naar rustgevende muziek luisteren.
Het barpersoneel aan het zwembad was geweldig.
Deden altijd hun uiterste best.
Helaas hadden we voedselvergiftiging op de dag van onze huwelijksverjaardag dus mistten we onze plannen en kregen geen restitutie.
We hadden al onze maaltijden hiervóór in het hotel wat een dure vergissing was!
Maaltijden in het centrum waren prima.
Wi-Fi werkt alleen in de lobby.

Bedank Kojo101
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken