Beoordeeld op 1 november 2016

Het Riaad is keurig verzorgd, schoon en van alle gemakken voorzien. Al het personeel dat er werkt, van de eigenaresse tot de nachtportier, is even vriendelijk en gastvrij. We hadden een fijne kamer met een badkamer die prima voldeed.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2013

Totaal onverwacht kwam ik terecht op een plek midden in de drukte van de binnenstad waar bijna alles van dit hotel uit balinees houtsnijwerk bestaat.
Wonderlijk en zó relax , was het alléén door dat tjilpende/zingende vogeltje.
De service was TOP en heerlijk persoonlijk!

• Verbleef: mei 2013, reisde alleen
Beoordeeld op 15 juli 2013

Heerlijke ervaring. Een soort 1001 nacht setting, als je je eigen prinses meeneemt uiteraard.
Mooi en stijlvol ingerichte kamers, luxe uitstraling, spic en span schoon en zeer aardig personeel.
Massage zeer aan te bevelen.
Net als bubbelbad op het dak, lekker om even bij te komen.
En last but not least: airco doet het goed en bijna geluidloos.
Aanrader!

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 juni 2013

Wij verbleven met 4 personen 5 dagen in Riad Flam. Het personeel is super vriendelijk, niets is hen teveel. In het riad is heerlijk relaxed en je voelt je meteen thuis. Het riad is heel schoon, een mooi dakterras en heeft een geweldige inrichting, alles klopt.

Zeker aan te bevelen is een hammam en massage behandeling. Riad Flam en het personeel heeft onze harten gestolen.

• Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 januari 2012

Perfecte riad om de stad te verkennen. Overal dichtbij dus erg centraal. Van de mega drukte geen last binnen in het hotel. Een oase van rust waar je tevens kan genieten van de perfecte hammam handen van mevr Flam.
Ontbijt, lunch en dinner erg goed. Dakterras is heerlijk. Neem de taxi van het hotel vanaf de luchthaven. Aan de prijs maar wel lekker in zo' n mega drukke stad. Personeel uitstekend. Riad Flam = home sweet home.
Pat en joyce 15 jan 2011

• Verbleef: januari 2012