“Heerlijke plek”
Beoordeling van Zeitoun Cafe

Zeitoun Cafe
Geclassificeerd als nr. 96 van 1.035 Restaurants in Marrakesh
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten , aardige bediening , ik had per ongeluk vlees besteld mocht kosteloos iets anders uitzoeken. Heerlijke cappuccino ook .

ZeitounCafe, Propriétaire van Zeitoun Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Hello Thea B,

Thank you for your lovely review. We are glad that you have enjoyed your visit at Zeitoun Café.
We will be glad to welcome you again, for another great experience.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat m’n vorige bezoek in februari erg goed bevallen was, besloot ik Zeitoun Café nogmaals te bezoeken voor een lunch. Deze keer gezellig met m’n partner.

De ontvangst was weer goed. We mochten boven op het terras zitten met uitzicht op het Place Jemaa el Fna. Toen we net besteld hadden, vertrokken er mensen. Het was geen probleem dat we van plaats wisselden.

Het drinken was er snel. Het eten duurde even, maar niet te lang. Toen ging het even fout. De fles bronwater doe ik bestelde kwam maar niet. Daar hebben we nog twee keer om moeten vragen. De kelner verontschuldigde zich wel duizend maal. Opgelost.

Wat het eten betreft: ook dat was weer prima in orde en voor ons zelfs aan de ruime kant.

Bij het afrekenen stonden er twee verschillende flessen bronwater op de rekening. Ook dat werd echter prima opgelost.

Ik ben zeer regelmatig in Marrakech en als alles minimaal blijft zoals het nu is, blijf ik hier wel terugkomen en durf ik gasten tijdens fotoreizen die ik organiseer zeker mee te nemen.

ZeitounCafe, Propriétaire van Zeitoun Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Hello Yljas R,

We would like to thank you for visiting us at Zeitoun Café.
We are glad to read your lovely comments and it's a pleasure to count you among our loyal clients. Please be assured that the inconvenience you had must have been due to a simple misunderstanding.
We will be happy to welcome you again, for many more times.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte service. Wij kwamen wat drinken, vanwege drukte eindelijk een plaats toegewezen gekregen maar nadat we besteld hadden werd ons plots verzocht op een andere verdieping plaats te nemen. Op zich geen probleem ware het niet dat hier geen enkele plaats was. Er werd ook geen enkele moeite gedaan om iets te creëren. Voor ons 10 andere.

ZeitounCafe, Propriétaire van Zeitoun Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Hello Roland B,

We would like to thank you for your visit and review.
We deeply regret that you didn’t enjoy your visit. We assure you that our waiters had to move you to a second place for a valid management reason, in order to guarantee your comfort. Our team does it’s best to make your visit very enjoyable. We hope to welcome you again, for a better experience.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch genoten bij Zeitoun Cafe. Gerechten waren zeer smaakvol bereid. Geldt ook voor vruchtensappen-mix. Eerder reeds koffie gedronken, ook prima. Goed personeel. Aan te bevelen!

ZeitounCafe, Propriétaire van Zeitoun Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Hello Dick V,

We would like to thank you for your lovely review. We are glad that you have enjoyed our cuisine and service.
It will be a pleasure to welcome you again at our restaurant.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Van salades, pastilles en tajine. Alles is smaakvol bereidt. De prijzen zijn ook redelijk in verhouding. Het ijs is gemaakt van mineraalwater voor de toeristen.

ZeitounCafe, Propriétaire van Zeitoun Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Hello Claudia L,

Thank you for your lovely review and excellent notation. We are happy to note your satisfaction.
We hope to host you again, for another great experience.

Reizigers die Zeitoun Cafe bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Zeitoun Cafe geweest? Deel je ervaringen!