“Trendy, enthousiaste assistent manager en heerlijk eten!”
Beoordeling van Baromètre Marrakech

Baromètre Marrakech
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.048 Restaurants in Marrakesh
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten in dit trendy sfeervolle restaurant! De assistent manager was bijzonder vriendelijk (en trots op "zijn" restaurant/gerechten).... aanrader!

Barometre212, Propriétaire van Baromètre Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Thank you for your review !
We are glad you enjoyed your time and our service.
Thanks again for taking the time to share your experience.
We hope to see you again in Baromètre

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontdekking in Marrakech, een bar in pure speakeasy style, uitstekende cocktails Restaurant op sterrenniveau,uitgebalanceerde smaken, creatieve keuken.
Alles klopt, decoratie, atmosfeer, eten, bediening, ver van het toeristische Marrakech.

Barometre212, Gérant van Baromètre Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Thank you for your kind words.
We are happy to read you, get back to us soon and thank you for sharing your experience with the Tripadvisor community.

22 mei 2018 beoordeeld

Het eten was erg mooi opgediend maar smaakte nog beter! Verschillende kruiden en sausjes maakten het tot een diverse smaak explosie. Echt een aanrader en wat een vriendelijk personeel! Omdat we als echte Nederlands als eerste in het restaurant waren vroeg de ober netjes hoe we ons voelden in zo'n lege tent. Ze waren super behulpzaam en legden goed uit wat er op de kaart stond.
Toen ik me niet zo lekker voelden kwamen ze met een speciaal kruid en ik denk dat de kok kwam om uit te leggen wat de werking was. We konden geen fooi bij pinnen en ze benadrukten dat we absoluut niet verplicht waren om fooi te geven. Dat was nieuw voor ons in Marrakesh ;)
Een waardige nummer 1 van Tripadvisor!

Barometre212, Propriétaire van Baromètre Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Thanks a lot for your wonderful words !
We are so glad to read you and all the team will be very happy to hear your words.
We hope to see you among us again,
Thanks a lot

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in marakesh. In een hippe zaak met vriendelijk personeel.
Het eten was verrukkelijk. Prachtig opgemaakte borden.

Hamza89, Manager van Baromètre Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

After translating we are so glad to understand you enjoyed your time among us !
Thank you for taking the time to share your experience with the Tripadvisor community.
Hope to see you again among us soon.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was erg aardig. We wisten niet zo goed wat te kiezen dus vroegen we om recommendations van de ober. Zijn aanbevelingen waren niet de duurste gerechten op de kaart en wel heel lekker. Ook visueel heel mooi opgesteld. Het smaakte heerlijk. De cocktails waar het restaurant om bekend staat waren aan de dure kant, maar wel de moeite waard.

Barometre212, Owner van Baromètre Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

After translating your review we are happy to understand taht you enjoyed your experience at Baromètre.
In fact, the role of the waiter is to inform or advise you and his suggestions are related to your preferences and needs and we try to help our guest in the best way possible.
Thanks again for your review !

Reizigers die Baromètre Marrakech bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Baromètre Marrakech geweest? Deel je ervaringen!