Riad Karmela(Marrakesh)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 26/07
Orbitz.com
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 27/07
Orbitz.com
1 maart 2016 beoordeeld

We werden hier fantastisch onthaald.
Ontzettend vriendelijk personeel die meteen alles voor je willen doen. De kamer was prachtig met eveneens het zelfde prachtige uitzicht op het zwembad. En niet te vergeten, alles was heel hygiënisch ! Elke dag verse vruchten en noten op de kamer.
Bij het ontbijt mankeerde voor ons werkelijk niets, alles was weer tot in de puntjes klaargemaakt. Misschien 1 klein minpuntje voor ons was dat de keuken van het restaurant wel heel frans is. We misten in het hotel 's avonds de echte marrokaanse keuken, maar die vonden we uiteraard meteen buiten het hotel terug. De stad was voor ons op sommige momenten echt wel veel te druk, maar wat een geluk dat we de rust konden terug vinden in dit prachtige hotel. Een echte verwennerij dus!!

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
ThomasGILLE, Directeur d'Exploitation van Hotel & Ryads Barriere Le Naoura Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016

Madam, Sir,

Thank you for your comment and we are pleased that you've appreciate your stay at the Naoura.

I hope we will have the pleasure to see you soon at the Naoura,

Best regards

3 juli 2015 beoordeeld

We werden aangenaam ontvangen met een vochtig doekje en een lekker huisgemaakte limonade met munt. De bediening over de gans lijn was zeer vriendelijk. Er is een zeer goed restaurant met Franse invloeden. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, elke dag kun je wel eens iets anders uit proberen. 10 min stappen van het plein en de tuinen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Arnaud B, General Manager van Hotel & Ryads Barriere Le Naoura Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2015

Lieber bieke1966,
Vielen Dank für Ihren Kommentar sehr ermutigend für unsere Teams. Wir freuen uns, Sie bald wieder im Hotel für Ihren nächsten Aufenthalt in Marakech zu begrüssen und danken Ihnen für Ihr Vertrauen
Grüße,
BAMVENS Arnaud, Direktor

7 april 2015 beoordeeld

Op zakenreis geweest samen met een collega. Uit de vele hotels gekozen voor de Naoura Barriere. Heb in het verleden in het sofitel gelogeerd maar is te groot en te druk. Wat is de naoura een heerlijk hotel, kleinschalig, mooi ingericht. Buiten een drukte van verkeer en mensen maar kom je eenmaal binnen in het hotel dan is het er een en al rust. de junior suite was fantastisch met alle faciliteiten.
Het ontbijt wat we meestal op ons terras hadden met mooi uitzicht op het zwembad, was super. personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig, niets is te veel.
Ook nog kunnen genieten van het mooie zwembad.
Het hotel ligt erg centraal tov het plein en de medina maar ook het nieuwe gedeelte is binnen loopafstand.Ik kan dit hotel voor iedereen aanraden.
Een klein min puntje is, maar dat is persoonlijk, dat de ruimte waar het ontbijt klaar staat nogal erg donker is, wat meer verlichting zou wel erg plezierig zijn.
Verder gewoon top

• Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Arnaud B, Directeur général van Hotel & Ryads Barriere Le Naoura Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2015

Dear Guest,

What a pleasure to read your comments on Tripadvisor following your recent stay with us at the Hotel Naoura Barrière and thank you very much for sharing them with us!

Your enthusiasm for our hotel and especially for our staff is very much appreciated and will be a great source of motivation for the entire team.

We hope to have the pleasure to welcome you back to Marrakech soon.

Yours sincerely

General Manager
Hote l& Ryads Naoura Barrière

25 november 2013 beoordeeld

Als je wil gaan voor een goede combinatie van rust, luxe en de highlights van Marrakech dan zit je hier goed! Op loopafstand Djemaa el Fna/Medina (oude stad) en de luxe wijk Hilvernage. Service, properheid en voorzieningen hotel zijn top.

Kamertip: Choose pool side and upper floors. Ground floor rooms and terrace are not very private
  • Verbleef: november 2013, reisde met een partner
Arnaud B, Directeur général van Hotel & Ryads Barriere Le Naoura Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2013

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor de tijd om te schrijven deze mooie reacties op Tripadvisor, followinf tour verblijf bij ons hebben genomen.
Il was inderdaad een echte pleaser om te lezen dat u genoten van onze diensten.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen opnieuw bij athe Naoura Barrière.

General Manager

Hôtel & Ryads Naoura Barrière

2 maart 2013 beoordeeld

op dit hotel valt werkelijk helemaal niets aan te merken. Alles klopt.
qua ligging is dit hotel ook super als uitvalsbasis om de Medina te verkennen, maar ook de andere delen van de stad. Diner in het (voor M. prijzige) restaurant hebben we overgeslagen omdat het ons ook leuker leek om steeds ergens anders in de stad te gaan eten. De drankjes/cocktails in de bar zijn redelijk hoog, maar zijn wel dubbele porties. Wij hadden al een absurde superprijs via expedia en kregen daar ook nog een lichte upgrade bij; met balkon. Ontbijt is ook super. 5 nachten, maar dat was nog te kort om het kuuroord uit te proberen.

Kamertip: alle kamers zijn super; op de begane grond heb je een terras en op de verdiepingen heb je een balkon.
  • Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
Arnaud B, Directeur général van Hotel & Ryads Barriere Le Naoura Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2013

Dear Guest ,

It was such a pleasure to read these wonderful lines and to hear that you enjoyed your stay with us.
we look forward to welcoming you again to Naoura Barrière in a not too distant future
Yours sincerely ,

Directeur Général