“Heerlijke sushi!”

Keukens: Aziatisch
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal dagen Marrokaans te hebben gegeten, hebben we heerlijk sushi gegeten in dit restaurant. Wel zijn veel sushi standaard met roomkaas, wat wij niet lekker vonden. Dit was geen probleem, alle sushi kan ook zonder kaas geserveerd worden. Goede service en heel vriendelijk personeel!

Schrijf een beoordeling

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de 3e keer dat wij hier aten en het was zoals gewoonlijk heerlijk.
De service was ook weer top gewoon een aanrader voor iedereen die van Thais eten houdt!!!

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit verhouding! Zowel de sushi als het Thais menu erg smakelijk.
Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en goed.
Service iets minder,zoals de tafels gelijk schoonmaken na het eten.
Met andere woorden kunnen jullie weg zodat er nieuwe klanten kunnen zitten.

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sushi was lekker, wokgerechten ook goed. De locatie en omgeving zien er ook goed uit. Zeker het proberen waard als je sushi wil eten in Marrakech.

Reizigers die Katsura bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Katsura geweest? Deel je ervaringen!