“Duur en slecht eten”
Beoordeling van Al Baraka

Al Baraka
Geclassificeerd als nr. 122 van 1.073 Restaurants in Marrakesh
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie maar het eten was echt afschuwelijk. Zeer slecht gekruide couscous gegeten en het was ook duur. De bediening was wel vriendelijk en ze speelden mooie live muziek.

Datum van bezoek: april 2017

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige riad, mooie binnentuin met verwarmde zijruimtes waar je 's winters kunt eten. Vriendelijke bediening, live muziek en buikdanseres ter vermaak. We hebben hier een hele leuke avond gehad een lekker wijntje kunnen drinken en dit restaurant verdient zeker een betere beoordeling dan waarop het nu staat in tripadvisor.

Datum van bezoek: februari 2017
4 januari 2014 beoordeeld

In de winter is het hier echt te koud, tenzij je het niet erg vind om met je jas aan te dineren. Aanbod van gerechten erg beperkt (wij hadden keus uit 4 menu's). Tijdens ons verblijf in Marrakech was dit de duurste avond en het slechtste eten. Communicatie met de bediening is nauwelijks mogelijk, tenzij je Marokkaans spreekt. De live optredens van zangers en buikdanseres hebben de avond nog een beetje goed gemaakt.

Datum van bezoek: december 2013
2 april 2012 beoordeeld

Leuk restaurant met mooie Arabische sfeer. Livemuziek met een buikdanseres. Je kunt zowel in de buitenlucht als binnen eten. Personeel is zeer vriendelijk en loopt in Arabische kledendracht. Al met al een heel leuk aangenaam restaurant.

Datum van bezoek: maart 2012
8 oktober 2011 beoordeeld

Keuze uit 4 menu's met het zelfde voorgerecht en nagerecht met gebak en thee, dus enkel de hoofdschotel is verschillend. Met zo een beperkte kaart mag je dan toch wel wat verwachten maar niets is minder waar. Het voorgerecht was niet vers de hoofdschotels waren niet te eten en het dessert werd samen met het gebak en de thee opgediend. De witte wijn werd opgediend zonder ijsemmer en de thee werd op 1 plateau voor vier verschillende tafels opgediend. De muzikanten speelden 15 min. wel en 20 min. niet en dit was enkel om het andere lawaai op de djamaa el fna plein niet te horen.
Bij het vragen van de rekening werd er al onmiddellijk bijgezegd dat de service not included was.
Op 1 uur werden we door deze menu heen gewalst rekening inclusief.
Was de grootste teleurstelling ooit in een restaurant die wij hebben meegemaakt.

Datum van bezoek: oktober 2011
    • Sfeer

Reizigers die Al Baraka bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Al Baraka geweest? Deel je ervaringen!