Beoordeeld op 13 februari 2020

Ik ben net terug van 4 dagen in dit hotel. We kwamen om 10.30 uur aan. Onze kamer was niet klaar, maar ze toonden ons naar de bar en zeiden dat we over een half uur terug moesten komen. Toen we het deden was het nog niet klaar, maar ze waren zo verontschuldigend en namen ons mee naar de eetkamer en beloofden dat het klaar zou zijn als we klaar waren. Daar waren we prima mee want normaal kun je tot ongeveer 14.00 uur inchecken in een hotel. We werden naar onze kamer gebracht. Het was op de begane grond en als ik eerlijk ben, niet de beste. We vroegen of we konden veranderen en dat deden ze graag zonder vragen.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Direction_Com, Responsable relations clients van Eden Andalou Suites, Aquapark & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Dear guest,

The guests before you are allowed to stay until noon. Then we need time to clean your room.
That's why the check-in time is 3pm.
Thank you for your understanding

It has been most pleasing to read that you had such a great time in our hospitality and we want to thank you for sharing it with others. The fact that we were able to provide you with such a wonderful holiday experience is extremely satisfying and we will continue working hard to achieve this every day. We try to think of everything to provide our guests with a perfect holiday.

Once more, we thank you for sharing this review of our hotel and we hope that we will be able to serve you again in the future.

Best Regards,

Beoordeeld op 30 juli 2019

Tweede keer in dit hotel verbleven. Eerste keer was in 2014. Nu 2019 toch wel positieve verandering! Het eetgedeelte is vernieuwd, mooi en netjes, goed ingedeeld. Ik had schrik voor wachtrijen bij het eten maar dat viel goed mee. Quasi nooit moeten aanschuiven. Personeel heel vriendelijk en attent! Gans de dag door is het personeel druk in de weer om alles proper te houden! Alle glazen, bekers, borden aan zwembad worden netjes opgehaald, tegels rond het zwembad werden 's avonds gepoetst, tuinen heel mooi onderhouden. Mooie keuze aan warme en koude gerechten, lekker gegeten. Enkel bij het ontbijt miste ik wel granola of muesli of havermout...Er waren enkel cornflakes en chocopops.
Kamers ruim, bedden netjes opgemaakt elke dag. Wel veel last van muggen in de kamer! Wij hadden een familiekamer, met 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden voor de kids. Je kan gedeelte afsluiten met gordijn tussen ouders en kinderen. Helaas ook wat last van luidruchtige buren, maar daar kan het hotel weinig tegen doen. Hotel ligt ver van het centrum, echter is er wel een shuttledienst een paar keren per dag (op voorhand te reserveren!) naar het centrum. Indien je na 20u30 wil terugkeren dien je wel zelf een taxi te nemen (120 a 150dhs) .

Het aquapark is zeker de moeite, zowel voor grote als kleine kinderen (en zelfs volwassenen :) !

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Super goede hotel, fijn voor de kinderen. Als de tweede keer dat we hier zijn gekomen. Super vriendelijke animateurs Maya, Momo, Zam, Mehdi, Rico, Hajar en Youssef. Super lekkere eten. Perfecte hotel.

Beoordeeld op 19 juli 2019

Wij zijn dit jaar voor de 4e keer in dit hotel geweest. De kinderen vinden het heerlijk vanwege de zwembaden en het aquapark.
De kamers zijn super schoon en het personeel erg vriendelijk!

Het enige wat we altijd wat minder vonden was het eten. Maar dat is nu helemaal top sinds ze chef-kok Sylvain hebben. Alles was super vers en lekker. Het restaurant was super schoon en Sylvain liep telkens door het restaurant om te kijken of alles naar wens was en om een praatje te maken. Gewoonweg Amazing

Voor ons is dit hotel ons thuis in Marrakech. Hopelijk tot volgend jaar!

Beoordeeld op 2 oktober 2018

De service was goed/de kamer niet verzorgd de draperieen hingen af/de lavabo verstopt/dit maal geen douche/geen vuilbakje in w.c/er was een hevige stortbui en de kamer van mijn schoonzus stond onderwater tot aan de badkamer we hebben 2uur moeten wachten eer ze het kwamen opkuisen.We zijn bij ons aankomen een andere kamer gaan vragen en alles was volzet .Het eten van de jaar altijd hetzelfde s'morgens tot s'avonds dezelfde slaatjes /s'middags en s'avonds puree/de frieten zagen er niet uit ende dessert de gebakjes goed anders alle dagen meloen en druiven

Kamertip: wij lagen met uitzicht op het aquapark de motoren gans de nacht een hels lawaai
Datum van verblijf: augustus 2018