“Heerlijk gegeten in prachtig en romantisch restaurant ”
Beoordeling van La Trattoria Marrakech

La Trattoria Marrakech
Geclassificeerd als nr. 52 van 1.180 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niets dan lof voor dit prachtige restaurant. Super vriendelijke en attente bediening, heerlijk eten in een bijzonder mooie en romantische omgeving met mijn allerliefste schatje. Top!

Datum van bezoek: september 2019

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan en de tuin is prachtig en we zijn goed ontvangen. Eerst even een aperatief gedaan in de prachtige tuin we waren helemaal excited.

Toen zijn we naar onze tafel gegaan bij het zwembad en ook dat zag er allemaal prachtig uit.
Eenmaan aan tafel ging het mis. We bestelden 1 voorgerecht (ik wilde geen voorgerecht) en 2 hoofdgerechten. Ik kreeg mijn hoofdgerecht tegelijktijd met het voorgerecht. Ik legde dus uit dat dit niet de bedoeling was en dat we het hoofdgerecht tegelijktijd wilden tot mijn verbazing wat dit niet mogelijk.
Het eten stond ook nog eens binnen 5min op tafel. Mijn tafelgenoot had de wijn van het voorgerecht nog niet eens op en hoofdgerecht stond er al.
Al bij al stond alles op tafel binnen 20minuten echt belachelijk.
Dit was voor ons echt een domper. We hadden ons echt voorgenomen om lekker te borrelen en er een uirgebreide diner en wijn avond van te maken maar dat is daar niet mogelijk
Alles staat supersnel op tafel en het was ontzettend ongastvrij.
De locatie is echt prachtig maar de service is ronduit slecht helaas!!
Het eten is gemiddeld geen hoogstaande klasse ofzo maar prima.
Conclusie hier ga je heen voor de locatie en voor niets anders.
Tip! Ga gewoon lekker in de tuin apparatieven en zoek een ander restaurant in de buurt op om te eten!

Datum van bezoek: mei 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt meteen het gevoel dat je een topzaak binnenwandelt.
Binnen in het gebouw is het mooi, maar de patio met zwembad en lantaarns die er boven hangen is echt prachtig!
We namen als voorgerecht carpaccio en vitello tonato, allebei zeer lekker. Hoofdgerechten waren gewoon lekker, niets op aan te merken. Als dessert namen we de chocolademolleux, en deze was subliem!
Hier moet je zeker komen eten, het is een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
27 november 2018 beoordeeld

Prachtig kader om te gaan eten. Een echte verrassing is uiteraard het zwembad. Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel

Datum van bezoek: november 2018
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol italiaans restaurant in de wijk Gueliz, buiten de oude stad. Aperitief wordt geserveerd op het terras voor het restaurant. Binnen diner je aan het zwembad tussen olijf-en bananen bomen. Uitgebreide kaart en goede wijnkaart. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben genoten!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La Trattoria Marrakech bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In La Trattoria Marrakech geweest? Deel je ervaringen!