“Beste laatste avond”
Beoordeling van La Cantine Des Gazelles

La Cantine Des Gazelles
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.180 Restaurants in Marrakesh
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond in Marrakesh, lekkerste avond in Marrakesh. Heerlijk eten, lieve bediening! Hartelijk ontvangen en allemaal gezongen voor de verjaardag van de dochter. Gratis dessert! Heel attent! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we binnen kwamen kregen we direct een kleine Smoothie vooraf als welkom. De Smoothie alleen al was erg lekker en gezellig binnen komen.

Nadat we besteld hadden kregen we (ook voor niks!!!) Olijven vooraf.
Het hoofdgerecht was bijzonder lekker! We hebben 4 verschillende Tagin gerechten besteld die allemaal erg lekker en een grote portie waren.

De bediening was gezellig en vriendelijk.

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant !!! Voor €9,50 heb je een 3 gangen menu ook voor de grote eten ruime porties ... de kip tajine is top !!

9 juli 2019 beoordeeld

Super leuk zaakje, helemaal roze! Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een drie gangen menu voor 95 dirham, dus ook nog eens super goedkoop.
Wel reserveren!

6 juli 2019 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Marrakech zijn we hier tweemaal gaan eten. Het eten is lekker, van goede kwaliteit en heel goedkoop. De sfeer is goed en het personeel is heel vriendelijk. Wil je zeker zijn van een tafeltje? Reserveer dan of kom meteen om 19u.

Reizigers die La Cantine Des Gazelles bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In La Cantine Des Gazelles geweest? Deel je ervaringen!