“fantastische avond uit.”

Keukens: Frans, Marokkaans, Thais
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 oktober 2017 beoordeeld

Dit luxe restaurant/club. heeft alles in huis om een fantastische avond in Marrakesh te hebben. Ze hebben een uitgebreide kaart met zowel Marrokaans als fusion food. Tijdens het eten wordt je getrakteerd op een fantastische show van buikdanseressen, vuurvreters, muziek. Na het diner, rond 0.00 uur komt er op het podium een show van dans,en muziek, waar met zeer professionele artiesten wordt gewerkt. Het is niet goedkoop, maar het is wel een unieke avond uit.

Datum van bezoek: oktober 2017

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond met amusement gehad. Kaart zeer uitgebreid niet alleen 'Marokkaans' eten. Eten is van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2017
18 februari 2017 beoordeeld

Hele mooie tent, mooi personeel, mooie show en lekker eten. Dit is echt een aanrader voor een exclusieve avond uit.

Datum van bezoek: februari 2017
28 november 2016 beoordeeld

Super lekker eten, uitstekende bediening. Geweldige live entertainment. locatie is zeer mooi. geweldige restaurant voor bedrijfsuitje

Datum van bezoek: november 2016
9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn binnengegaan om ons gevoel en omdat we de sfeer prachtig vonden. Een mooie oude riad. Sfeer en gezelligheid super, het eten vonden we iets minder. De inrichting is super van bar tot restaurant. Vriendelijk personeel. Minpuntje waren de tafeltjes en zetels. Na een half uurtje deed onze rug pijn en moesten we afwisselen van stoel of bank. Nadeel is ook dat alles te donker ismen dan heb je gelukkig een gsm die je verlichting geeft om de menu te lezen. Als ze kleine lampjes zouden geven bij de kaart zou dit wel super zijn en kunnen de gsm weg blijven.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Palais Jad Mahal bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Palais Jad Mahal geweest? Deel je ervaringen!