“Prachtige Club!”

Keukens: Frans, Marokkaans, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
18 februari 2017 beoordeeld

Hele mooie tent, mooi personeel, mooie show en lekker eten. Dit is echt een aanrader voor een exclusieve avond uit.

Datum van bezoek: februari 2017

28 november 2016 beoordeeld

Super lekker eten, uitstekende bediening. Geweldige live entertainment. locatie is zeer mooi. geweldige restaurant voor bedrijfsuitje

Datum van bezoek: november 2016
9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn binnengegaan om ons gevoel en omdat we de sfeer prachtig vonden. Een mooie oude riad. Sfeer en gezelligheid super, het eten vonden we iets minder. De inrichting is super van bar tot restaurant. Vriendelijk personeel. Minpuntje waren de tafeltjes en zetels. Na een half uurtje deed onze rug pijn en moesten we afwisselen van stoel of bank. Nadeel is ook dat alles te donker ismen dan heb je gelukkig een gsm die je verlichting geeft om de menu te lezen. Als ze kleine lampjes zouden geven bij de kaart zou dit wel super zijn en kunnen de gsm weg blijven.

Datum van bezoek: oktober 2016
28 september 2016 beoordeeld

Prima club met een fantastische band die afwisselend Marokaanse en Europese muziek speelt. Drank is vrijelijk verkrijgbaar, alhoewel enigszins aan de prijs. Publiek is gemeleerd, bestaand uit jonge Marokanen die zich hier vermaken en Euroese toeristen.

Datum van bezoek: september 2016
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Jad Mahal is fantastisch! Goedkoop is anders maar meer dan te gek. Op de kaart echte Marokkaanse gerechten en tevens een Franse kaart. De wijnkaart is oneindig en ook de cocktails zijn erg goed.
Tijdens het eten word je voorzien van een te gekke show, moet je meemaken!
Na het diner zeker even het gordijn achter in de zaak opzij trekken, hier is een ware club met een te gekke band!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Palais Jad Mahal bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Palais Jad Mahal geweest? Deel je ervaringen!