“Echte avond uit”

Keukens: Frans, Marokkaans, Thais
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Jad Mahal is fantastisch! Goedkoop is anders maar meer dan te gek. Op de kaart echte Marokkaanse gerechten en tevens een Franse kaart. De wijnkaart is oneindig en ook de cocktails zijn erg goed.
Tijdens het eten word je voorzien van een te gekke show, moet je meemaken!
Na het diner zeker even het gordijn achter in de zaak opzij trekken, hier is een ware club met een te gekke band!

Datum van bezoek: mei 2016

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek voor een avondje uit, ze hebben een goede band en de danseressen zijn leuk om naar te kijken.
Waarom geen 5 bolletjes omdat het overdreven aan de prijs is maar voor de rest is het top.

Datum van bezoek: juli 2016
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellig met buikdanseresen en vuur. Ook het eten smaakt voortreffelijk. De lamsschouder voor 2 personen is zeker een aanrader die smelt op je tong.

Datum van bezoek: juli 2016
jad293734, Directeur général van Palais Jad Mahal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2016

Dear customer
We are happy that you apprecciated our restaurant

We always grant a particular attention for the confort and the satisfaction of our customers

We hope to receive you very soon in our restaurant

We invite you to consult our updates on our web site and faccebook page

Under the name of all staffs we thank you for your loyatly

Best regards

1 maart 2015 beoordeeld

Als je in marrakech bent dan moet je laat op de avond hier eens binnen lopen, opgelet 10 euro voor een pintje. Maar de beleving hier binnen is uniek en niemand kijkt je raar aan als je na 1 pintje weer voortgaat.

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer
10 mei 2014 beoordeeld

Lekker gegeten, goede bediening, het restaurant heeft een prachtige sfeer maar is wel enorm donker. Je moet met je gsm de menukaart bekijken.

Er is veel entertainment, buikdanseressen en een geweldige huisband. In de bar is het wel druk en blijkbaar moet je de statafels reserveren, waardoor je anders in het gangpad staat, waar aan de lopende band mensen langs willen. De beveiliging stuurt je ook de hele tijd aan de kant, wanneer je het zicht van de gasten aan de tafels belemmert, dus ook in de bar bij de band een tafel reserveren!

De club vond ik helemaal niks. Een overgang naar een kille tent met harde house beats, maar verder een geweldige avond gehad,

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die Palais Jad Mahal bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Palais Jad Mahal geweest? Deel je ervaringen!