“Feestmaal”
Beoordeling van Les Jardins de la Medina

Les Jardins de la Medina
Geclassificeerd als nr. 37 van 895 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Frans, Mediterraan, Marokkaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor mijn verjaardag bij les jardin gaan lunchen met vrienden . Niet gereserveerd maar mooie tafel buiten gekregen. Uitgebreid a la carte gekozen en een feestmaaltijd genoten met excuise wijnen uit Marokko, die niet onderdoen voor hun Franse evenknieën.

CVesin, Directeur général van Les Jardins de la Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2017

Thank you for these compliments and this complimentary description. Your satisfaction is our best reward!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Les Jardins de la Medina
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel, vriendelijke bediening, goed ontbijt, vraag dat maar aan de musjes en snel internet.
In de avond goed diner, wel wat prijzig, hotel is centraal gelegen in de medina.

CVesin, Responsable relations clients van Les Jardins de la Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2016

Dank u voor de tijd neemt om een reactie achter te laten. We zijn blij de goede tijden te hebben met u gedeeld. Wij hopen u snel te zien!

6 december 2016 beoordeeld

de service was erg prettig, zeer klant gericht maar totaal niet opdringerig. Wel alles in de gaten hebben. Het eten was prima verzorgd en lekker.

CVesin, Responsable relations clients van Les Jardins de la Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2016

Ja dank u voor zeer mooie commentaar !

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De taxichauffeur zei wel drie keer fronsend: dat restaurant ligt inde kasbah, waardoor we bijna gingen twijfelen of we er wel naartoe moesten. Hij bracht ons er echter feilloos heen en was ook nog zo attent om een verloren leesbril aan ons te retourneren. Wat een verrassing om midden in de kasbah een prachtige, en grote, tuin aan te treffen met palmen en bananen en natuurlijk een prachtig zwembad en groot terras. Bediening is buitengewoon vriendelijk, table magic van een eigen illusionist verzacht het wachten want dat duurt best lang. Een grote groep is misschien de oorzaak tijdens ons bezoek. Het eten is het zeker waard: carpaccio van coquilles met truffel, harrira, lamscoteletjes, tajine, zowel Franse als Marrokaanse gerechten zijn van een geweldige kwaliteit.

21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch. Echt genieten. Fijne omgeving. Mooie tuin, prettige bediening. Leuke kaart voor lunch en heerlijke wijn.

Reizigers die Les Jardins de la Medina bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Les Jardins de la Medina geweest? Deel je ervaringen!