“Verrassing in de kasbah”
Beoordeling van Les Jardins de la Medina

Les Jardins de la Medina
Geclassificeerd als nr. 37 van 895 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Frans, Mediterraan, Marokkaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De taxichauffeur zei wel drie keer fronsend: dat restaurant ligt inde kasbah, waardoor we bijna gingen twijfelen of we er wel naartoe moesten. Hij bracht ons er echter feilloos heen en was ook nog zo attent om een verloren leesbril aan ons te retourneren. Wat een verrassing om midden in de kasbah een prachtige, en grote, tuin aan te treffen met palmen en bananen en natuurlijk een prachtig zwembad en groot terras. Bediening is buitengewoon vriendelijk, table magic van een eigen illusionist verzacht het wachten want dat duurt best lang. Een grote groep is misschien de oorzaak tijdens ons bezoek. Het eten is het zeker waard: carpaccio van coquilles met truffel, harrira, lamscoteletjes, tajine, zowel Franse als Marrokaanse gerechten zijn van een geweldige kwaliteit.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Les Jardins de la Medina
Bekijk de nieuwste beoordelingen

21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch. Echt genieten. Fijne omgeving. Mooie tuin, prettige bediening. Leuke kaart voor lunch en heerlijke wijn.

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 3 uur de tijd voor een lunch en dat leek een eeuwigheid. We waren op weg naar het vliegveld. De taxi chauffeur reed door de smalle straatjes en stopte voor een grote bruine deur. We hadden gereserveerd. In deze straat verwacht je niet dat er achter die deur een oase van rust schuil gaat, met een super vriendelijke bediening. De koffers konden we afgeven en we werden de tuin in geleid, de grootste binnentuin van Medina met zwembad. Het is tevens een hotel en bij ons volgende bezoek aan Marrakech boeken we hier. Prachtige kaart voor gerechten en wijnen. De drie uur vlogen om, de lunch had wel de hele dag mogen duren. Het is niet goedkoop maar het is elke euro waard. Top aanrader. DOEN!

26 februari 2016 beoordeeld

zeer lekker en verzorgd
met een zeer gezellige bar waar echt alles te verkrijgen is.

Keuze uit verschillende restaurants
1 aan het zwembad (gelijksvloers)
2 boven op het dakverdiep.

allemaal in orde.-,moeilijk te kiezen

ideaal gelegen vlakbij de Medina en het jamaa al fna-plein

15 december 2015 beoordeeld

Het eten is lekker, maar het is vooral een zalige plek om even te ontsnappen aan de erg drukke medina. Je kan na het eten gerust even rondwandelen in de gezellig groene tuin.

Reizigers die Les Jardins de la Medina bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Les Jardins de la Medina geweest? Deel je ervaringen!