“Oase van rust ”
Beoordeling van Les Jardins de la Medina

Les Jardins de la Medina
Geclassificeerd als nr. 38 van 929 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Frans, Mediterraan, Marokkaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 3 uur de tijd voor een lunch en dat leek een eeuwigheid. We waren op weg naar het vliegveld. De taxi chauffeur reed door de smalle straatjes en stopte voor een grote bruine deur. We hadden gereserveerd. In deze straat verwacht je niet dat er achter die deur een oase van rust schuil gaat, met een super vriendelijke bediening. De koffers konden we afgeven en we werden de tuin in geleid, de grootste binnentuin van Medina met zwembad. Het is tevens een hotel en bij ons volgende bezoek aan Marrakech boeken we hier. Prachtige kaart voor gerechten en wijnen. De drie uur vlogen om, de lunch had wel de hele dag mogen duren. Het is niet goedkoop maar het is elke euro waard. Top aanrader. DOEN!

26 februari 2016 beoordeeld

zeer lekker en verzorgd
met een zeer gezellige bar waar echt alles te verkrijgen is.

Keuze uit verschillende restaurants
1 aan het zwembad (gelijksvloers)
2 boven op het dakverdiep.

allemaal in orde.-,moeilijk te kiezen

ideaal gelegen vlakbij de Medina en het jamaa al fna-plein

15 december 2015 beoordeeld

Het eten is lekker, maar het is vooral een zalige plek om even te ontsnappen aan de erg drukke medina. Je kan na het eten gerust even rondwandelen in de gezellig groene tuin.

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen op een zondag avond,makkelijk te vinden (ook al wordt her en der iets anders beweerd) inderdaad een fantastische binnentuin (de grootste die wij zijn tegengekomen) een fijne bar en prima personeel. Ik persoonlijk vond het eten hier het beste wat ik tot op heden heb mogen proeven. Uiterst geraffineerd en vol van smaak. Een aanrader.

11 juni 2015 beoordeeld

In alle drukte van de medina vonden wij dit restaurant achter een oude deur.
Eenmaal binnen kwamen we in een oase van rust uit. De sfeer is romantisch en het eten van prima kwaliteit.

Reizigers die Les Jardins de la Medina bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Les Jardins de la Medina geweest? Deel je ervaringen!