“Fantastisch (gegeten)”
Beoordeling van Les Jardins de la Medina

Les Jardins de la Medina
Geclassificeerd als nr. 38 van 895 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Frans, Mediterraan, Marokkaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen op een zondag avond,makkelijk te vinden (ook al wordt her en der iets anders beweerd) inderdaad een fantastische binnentuin (de grootste die wij zijn tegengekomen) een fijne bar en prima personeel. Ik persoonlijk vond het eten hier het beste wat ik tot op heden heb mogen proeven. Uiterst geraffineerd en vol van smaak. Een aanrader.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Les Jardins de la Medina
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 juni 2015 beoordeeld

In alle drukte van de medina vonden wij dit restaurant achter een oude deur.
Eenmaal binnen kwamen we in een oase van rust uit. De sfeer is romantisch en het eten van prima kwaliteit.

12 mei 2015 beoordeeld

Restaurant gelegen in de Kasbah, goede en gevarieerde kaart. Zeer prettig buiten zitten onder de overkapping, gezellige bar.Deskundige en vriendelijke bediening. Eten is van prima kwakiteit

6 mei 2015 beoordeeld

Het restaurant ligt aan de rand van de Medina. Onze taxichauffeur wist het ook niet exact liggen, maar met de hulp van enkele plaatselijke jongeren kwam het in orde.
We waren hier op de eerste avond van ons verblijf in Marrakesh en waren verstomd van de rust en stilte eens je door de poort stapt (maar dat hebben we de volgende dagen op nog meerdere locaties ervaren).
Het aperitief wordt geserveerd op het kleine tuinterras, van waaruit je een prima uitzicht hebt op de tuin. Het eten was uitstekend. We kozen voor een mix van oosterse en westerse gerechten, zowel als voor- en hoofdschotel. Foie gras, Thaise curry soep met noedels, selectie Marokkaanse salades (uitgebreid !) vooraf, gevolgd door gamba's (ruim voldoende !) met groentenmix en lokaal gekruid lamszadel erna. Daarbij heerlijke lokale rosé wijn gedronken (die even duur is als de Franse of Italiaanse op de kaart). Een groot pluspunt is dat ze absoluut niet gehaast zijn. Tussen de verschillende gangen is er voldoende tijd om te genieten van het gezelschap. Wel redelijk prijzig : +/- 700 dirham/persoon

31 maart 2015 beoordeeld

Vanwege de goede beoordelingen die dit Restaurant (Hotel) krijgt, hebben wij hier op de laatste dag van ons verblijf gegeten, We gingen per taxi naar het Restaurant, wat midden in de Medina zat. Van buiten weet je echt totaal niet wat je moet verwachten, maar wanneer je de grote houten deuren binnenstapt volgt een warm onthaal met een vriendelijke glimlach door de receptie. Onze reservering werd gecheckt, we werden begeleid naar de bar voor een aperitiefje en wat borrelhapjes. Het personeel was erg vakbekwaam en supervriendelijk. Eten was goed, ruime keus en zeker de prijs waard. Prachtig interieur en sfeer in de zaak en mijn vlees was zo mals en mooi gegaard dat het van het bot viel. Ga hier heen!!

Reizigers die Les Jardins de la Medina bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Les Jardins de la Medina geweest? Deel je ervaringen!