Vandaag geopend: 09:30 - 18:30

vanaf US$ 59,13
vanaf US$ 21,60
vanaf US$ 50,00
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Midden in de drukke steegjes met de vele winkels vindt je hier deze verborgen parel. 6€ pp inkom. Er zijn 2 tuinen met uitleg over de restauratie en de waterkanalen. Zeer mooi qua beplanting en sfeer. Boven kun je op het terras genieten van de tuin en de daken van de stad. Je kan er iets eten en drinken. Reken een uur voor het bezoek.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Uren op het terras beneden gezeten genoten van de mooie tuinen, het paleis en de mensen die voorbij kwamen. Adempauze na een halve dag in de Medina.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019

Mooie tuin met veel bomen, cactussen en bloemen. Mooi aangelegd met een prachti versierd prieel in het midden. Een bijzonder irrigatie systeem wordt met bordjes duidelijk gemaakt. Wel duur voor wat het is.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019

De tuin is prachtig en een oase van rust. Wij waren hier lekker vroeg. We hebben hier heerlijk gewandeld en boven op het rustige terras een drankje gedaan waar je mooi overzicht hebt over de tuin

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

We hadden die dag reeds de Jardin Majorelles bezocht. Deze Jardin Secret is 1000 maal mooier en authentieker dan die van YSL! Laat de Majorelles over aan de toeristen en kom naar de Jardin Secret, geniet van deze oase van rust en het "echte" riad gevoel.

Datum van activiteit: april 2019