“Najat is subliem!”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 februari 2018 beoordeeld

Chefkok Najat, jawel een dame, zet hier echt iets geweldigs neer. De prijs is er wel naar maar het is het waard. We genoten van 8 gangen met heerlijke wijn.

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant in de medina van Fes. Heel bijzonder restaurant. Moderne inrichting in zwart/wit. Elke dag een andere 4-gangen menu. Geweldige smaakcombinaties en goede wijnen. De bediening is goed en vriendelijk. Een must go als je in Fes bent.

9 februari 2015 beoordeeld

Je moet wel weten dat je aan moet kloppen anders denk je dat het dicht is. Geen menukaart. Ze serveren een menu van vier kleine gerechtjes. Aparte smaken, echt een mix van de afkomst van de kok (deze maand een Chileen met ervaring in Japan) en Marokkaanse ingrediënten. Kleine heerlijke gerechtjes, goed dat er veel brood bij geserveerd wordt anders ga je met honger weg. Eigenaren zijn beetje hautain, helpen de kok niet. Hij moet alles in z'n eentje doen. Doet het leuke concept een beetje teniet. Een van de weinige plekken waar alcohol geschonken wordt. Prijzen zijn erg hoog voor Marokkaanse begrippen. Gemiddeld betaal je in Fez 100 Dh pp voor je diner, hier ruim 500Dh pp. Is naar onze maatstaven nog niet duur maar staat niet in verhouding. En je kunt alleen cash afrekenen, handig om op voorhand te weten als je met meerdere personen gaat.
PS we waren er in februari, winter dus en dan hebben ze alleen een straalkacheltje, jas aanhouden dus.....

• Sfeer
31 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De weg ernaartoe was wat lastig, maar eenmaal binnen werden we warm ontvangen. Geweldige bediening (Ajoub en Attika). Het is modern ingericht, maar toch sfeervol. Het menu en de wijn waren voortreffelijk! De gerechtjes zijn klein, maar echt de moeite waard. Brood wordt steeds aangevuld, hierdoor is het net genoeg. Echt wel een aanrader!

27 oktober 2014 beoordeeld

Voortreffelijk eten van modern culinair niveau met duidelijk Marokkaanse invloeden. Enthousiaste chef en koks. De chef doet 's morgens inkopen in de Medina en bepaalt zo de menukeuze.
Standaardmenu, geen a la carte. Buiten eten niet mogelijk.
Keurige bediening.
Inrichting is strak en modern, zwart wit. Daardoor galmt het wel erg.
Muziekkeuze is nogal rommelig en niet passend.

Reizigers die Nur Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nur Restaurant geweest? Deel je ervaringen!