“Heerlijke tuin en prima eten”
Beoordeling van Restaurant Jardin Chrifa

Restaurant Jardin Chrifa
Geclassificeerd als nr. 6 van 259 Restaurants in Fes
19 maart 2018 beoordeeld

De sfeer in de tuin is fantastisch, onder de sterrenhemel lekker Marokkaans dineren. Het eten is prima. Jammer is dat je enkel uit bestaande menu's lijkt te kunnen kiezen. Zou je alleen een hoofdgerecht willen dan weet ik niet of dat kan. Dat maakt het wel erg toeristisch.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de zware regen hebben we het dichtstbijzijnde restaurant gekozen dat we in tripadvisor konden vinden.
We werden heel vriendelijk verwelkomd in het restaurant, dat naast de tuin gelukkig ook een droog verwarmd gedeelte binnen had. De bediening was gedurende de hele avond erg vriendelijk.
Het menu bestaat uit een vijftal vaste driegangen menu’s, waarvan er eentje niet beschikbaar was. Het eten is eenvoudig, maar zeer smakelijk. Vooraf worden de gebruikelijke olijven op tafel gezet en brood. Wij hadden als hoofdgerecht een couscous met kip en rozijnen en een tajine met lamsvlees en pruimen. Beide porties waren ruim en de kwaliteit van het vlees prima. Er wordt (uiteraard) geen alcohol geschonken.
Voor de beide menu’s en een fles van 1,5 liter water waren we DHM 305 kwijt. Prima prijs/kwaliteitsverhouding wat ons betreft.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Heerlijk gegeten voor een lage prijs 150 dh voor een drie gangen menu. Erg vriendelijk personeel en absoluut een aanrader!!

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk bediening, lekker eten voor een prima prijs (keuze uit verschillende 3 gangen menu's vanaf 100 tot 200 dirham). Het grote pluspunt is de setting; we zaten in een sfeervolle binnentuin. Geschikt voor vegetariërs (er was een lekker vegetarisch menu).

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke vriendelijke mensen die erg hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Lekker gegeten met prima prijs/kwaliteit verhouding

Reizigers die Restaurant Jardin Chrifa bekeken, bekeken ook

In Restaurant Jardin Chrifa geweest? Deel je ervaringen!