“Geweldige ervaring!”
Beoordeling van Nomadas en Marruecos

Nomadas en Marruecos
Geclassificeerd als nr. 114 van 205 Tours in Casablanca
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige reis gehad met Nomades en Marruecos. De gids wist ons heel veel te vertellen over de lokale cultuur en gebruiken. De gids was ook heel flexibel waardoor we hebben kunnen zien wat we graag wilden zien. Ik zou deze reis aan iedereen aan willen raden!!

Ainara L, Director de Relaciones Públicas van Nomadas en Marruecos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Heel erg bedankt voor uw mening.
Een knuffel en tot de volgende!
I hope I have expressed myself correctly ;) thanks a lot for your opinion and see you soon!

9 juni 2018 beoordeeld

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Nomadas en Marruecos bekeken, bekeken ook

Casablanca, Grand Casablanca

In Nomadas en Marruecos geweest? Deel je ervaringen!