“Gevarieerd: voor ieder wat wils !”
Beoordeling van NKOA

NKOA
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.092 Restaurants in Casablanca
4 weken geleden beoordeeld

Een grote plus is de gevarieerde kaart: kip met rijst, burgers, vlees, vis.. lekkere mocktails! Steeds met een verrassende touch aan het gerecht. Niet duur! Bediening ook niets op aan te merken, heel vriendelijk personeel !

Datum van bezoek: september 2019

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was bijzonder goed, wat uitzonderlijk is voor deze prijzen! Mooi om een restaurant tegen te komen die op de 1ste plaatst staat in Cassablanca en normale prijzen aanhoudt. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciale eettent met prima bediening. Menukaart in het Frans en als je hem omdraait in het Engels. De gerechten zijn ook te bewonderen via een iPad.

Datum van bezoek: juni 2019
28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik zeker terug. Goede bediening, vriendelijk en professioneel.
Het eten is zeer verassend, heerlijke mooi opgemaakte gerechten. Op een tablet kun je ook precies zien hoe elk gerecht eruit ziet. En je krijgt het ook precies zoals op de foto!
Ik heb genoten en ook lekkere cocktails btw!

Datum van bezoek: maart 2019
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sluit mij aan bij alle goede recensies. Super lekker gegeten. Verassende smaakcombinaties worden zeer mooi geserveerd. Oog voor detail. Ook door de gastheer. Super vriendelijke man. Ik ga zeker er nog eens eten.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die NKOA bekeken, bekeken ook

Casablanca, Grand Casablanca

In NKOA geweest? Deel je ervaringen!