Beoordeeld op 6 januari 2018

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel en ook nu waren we erg tevreden. Het hotel is niet nieuw maar wel prima onderhouden. De maaltijden zijn in buffetvorm maar als je persoonlijke wensen hebt dan maken ze ter plaatse wat je gevraagd hebt (met de glimlach). Al het personeel in dit hotel is supervriendelijk ! De kamers zijn groot en de wifi is in het hele hotel prima. Als we weer in Agadir logeren dan komen we zeker terug in dit hotel !

Kamertip: In de winter is het fijn om een kamer te vragen aan de kant van het zwembad omdat je dan zon hebt op het terras
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, uitgebreid lekker ontbijt, vriendelijk personeel.
Locatie is minder. het is toch een flink stuk lopen naar het gedeelte van de boulevard waar de meeste restaurants te vinden zijn.

Pinautomaat op 5 minuten lopen on het Rose hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Hotel ziet er goed uit, ruime kamers die elke dag schoon worden gemaakt. Ontbijt is goed, heerlijk zwembad, 24-uurs roomservice. Hotel heeft beschikking over een Spa alleen de prijzen zijn naar mijn mening aan de veel te hoge kant. Het hotel is op loopafstand van de strand, maar alle restaurants en de populaire boulevard daar moet je wel een taxi voor pakken (5 minuten met de taxi naar de Marina). Taxi kost niks in Agadir hooguit 20 DH. Dus heel goed te doen. Mocht ik naar Agadir gaan dan zal ik dit hotel zeker nog eens bezoeken.

Verbleef: september 2017
Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

4 dagen en nachten hier verbleven en moet zeggen het was prima! Lekker ontbijt, goeie service en bar! Zwembad lekker, uitzicht prima. Taxi's voor de deur, lopend naar het strand, alles dik in orde en niks op aan te merken!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft goede service en ontbijt. Kamer was groot (nummer 218). Maar het is een beetje verouderd. Oogt beetje outdated aan. Wel goed onderhouden maar niet modern..

Dus prijs kwaliteit is erg scheef. En omgeving is niks te doen. Naar strand is 10min lopen en naar restaurantjes 30min. Taxi wil je niet nemen want die zijn niet te vertrouwen..

Agadir is over het algemeen een plaats die er op sommige plekken uit ziet alsof het een favela/spookstad is.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner