Beoordeeld op 10 maart 2019

Fijn vakntie adres voor relaxete vakantie week. lekker gelezen. Genoten van de zon en prima eten.
Het marokaanse eten was lekker. Het chinese restaurant is qua kwaliteit hierbij vergeleken minder.
Matrassen op bedden wel wat hard, maar toch goed geslapen

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer proper hotel, mooie ruime kamers. Goed gelegen. Mooi zwembad, water was wel wat aan de koude kant. Lekker eten, veel keuze in het buffet. Leuk animatie team. Leuk dat je kunt ontbijten met uitzicht op de oceaan.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2018

Het hotel ligt net buiten het centrum en het domein is zeer goed onderhouden. Bij aankomst, het was rond de 21u30, werd ik goed ontvangen en snel ingecheckt door het personeel aan de receptie. Er werd mij ook verteld dat dat ik nog kon gaan eten, en dit tot 22u. Ik arriveerde rond 21u45 in het restaurant en werd door een ober toegesnauwd: " Is dit een uur om te komen eten". Ik diende hem direct van antwoord: "Ik ben hier nog maar net aangekomen en kon dus niet sneller komen eten". Hij zette zijn weg verder zonder zich te excuseren. Ik vond dat zeer onbeleefd en bovendien een slechte start van de vakantie. Het weinige eten dat nog voorhanden was, bleek uitgedroogd en weinig smaakvol. Het tijdstip speelde hier zeker een een rol want de rest van de vakantie heb ik lekker gegeten.
Ik had een kamer met zicht op zee. Deze kamer bevond zich op het tweede verdiep en aan het uiteinde van het domein. Ik vond dit niet erg, maar voor mensen die slecht te been zijn, kan dit een tegenvaller zijn.
De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort: twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar staan en een zetel die tot bed kan worden omgevormd, voldoende kastruimte, een safe in de kast, de badkamer heeft een ruime douche met toilet en bidet, een flatscreen die aan muurbeugel met beweegbare arm is bevestigd, een frigootje, een ventilator aan het plafond, een tafel en een stoel. Kortom, alles wat men nodig heeft.
De zwembaden op het domein zijn groot en proper. Het water kan wat koud aanvoelen, maar eens men aan het zwemmen is voelt men dit niet meer.
Indien men zin heeft, kan men ook aan activiteiten deelnemen zoals: petanque, volleybal op het strand, aquagym, darts... Het animatieteam is niet opdringerig en laat de vakantieganger zijn eigen keuze maken.
Ik vond het zoeken naar een ligbedje aan het zwembad geen opdracht. Natuurlijk zijn er een aantal gereserveerd, maar er zijn er voldoende voor iedereen. Ik ging altijd na 10u aan het zwembad liggen.
Wat het eten betreft. Het ontbijt was uitgebreid: gaande van pannenkoeken/koffiekoeken... over een lekker eitje tot vers fruit. Een minpunt vond ik het brood. Weinig tot geen variatie en taai. Toch heb ik elke ochtend van het ontbijt genoten.
Tijdens de lunch kan men kiezen uit traditioneel Marokkaanse gerechten zoals de tajines, couscous... maar ook een hamburger of pizza en soep, alsook koude gerechten en heerlijke cakejes/taartjes. Tijdens de lunch heb ik steeds lekker gegeten.
Het avondmaal vind in een andere zaal plaats. Ik heb vooral Marokkaanse specialiteiten en als dessert veel kaas en fruit gegeten. Een minpunt is dat de obers weinig oog hebben voor mensen die alleen reizen. Van de tien avonden hebben de obers mij slechts op twee avonden gevraagd of ik wijn of water wenste.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in een van de twee themarestaurants te gaan eten.
Na het avondeten ging ik in de bar van de foyer een biertje drinken. Het bier werd in een champagneglas geschonken. Ik vond het een beetje vreemd om uit een dergelijk glas bier te drinken. Het bier op zich was niet slecht.
Op het eten heb ik weinig tot niets op te merken, maar de bediening, respectievelijk de obers, laat een beetje te wensen over.
De dames die de kamers komen poetsen zijn zeer vriendelijk en doen hun werk naar behoren. Maar de vloeren, zowel in de badkamer als in de woonkamer, blijven zwart. Ze zien er proper uit, maar je voetzolen worden zwart als je op je blote voeten rondwandelt. Wrijf even met een tissue op de grond en kijk naar de kleur.
Het uitchecken liep ook vlot. Men is mijn bagage uit mijn kamer gaan halen en deze werd in de bagageruimte gezet tot op het moment van vertrek.
Conclusie: een goed onderhouden hotel, een kamer met alle comfort en lekker eten.

Kamertip: De kamers aan de straatkant kunnen last hebben van lawaai. De kamers met zicht op zee zijn rustiger.
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Net terug van een week tikida dunas. Erg tevreden! Leuk,behulpzaam en vriendelijk personeel met heel leuk entertaiment team, zakia en mounir! Mooie ruime en schone kamer.
Eten heel lekker, gevarieerd en elke dag ook marokkaanse gerechten zowel sochtends,smiddags en savonds.
Een echte aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar. (Veel vaste gasten) kortom ; genoten!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

1. Hotel heeft koud en Smaakloos eten geen variatie en kookt al vanaf Juni 2016 hetzelfde eten wordt opgelegd vanuit de keten in Spanje ECHT MAROKAANS is er niet als alleen Cous Cous en altijd dezelfde tajine 2. Het hotel is vies zowel in Aziatisch restaurant als ontbijtzaal en lunchzaal GROOT Hol klinkend als je daar binnen bent hoort het over duizenden mensen zijn dus niet rustig eten 3. Het binnenzwembad is niet hygiënisch het vuil en vet druipt van de deuren af, op de vloer van het zwembad ligt 10 dagen hetzelfde vuil
Kamer lag aan een hele drukke doorgaande weg. Ze hebben een prachtige tuin alleen kwakken de kikkers er iedere dag en de hele nacht door, zodra het licht wordt houden ze op. De kamer was ook niet bijzonder schoon, vieze vloer en vuile koelkast kortom de hoekjes en gaatjes zien ze niet. kortom voor ons dat hotel nooit meer ! overigens de bevolking is ontzettend aardig.

Kamertip: Als je daarheen wil gaan kamer vragen op 4000 rij of 5000 rij
Datum van verblijf: april 2018