Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Nooit meer wat een leuk 10 dagen moest zijn is het een nachtmerrie geworden. Onbeschoft ober als je geen fooi geeft kijken ze niet eens naar jou, eten trekt op niks weinig keus, brood bij ontbijten is brood van vorige dag, kamers trekken op niks. Was daar met een baby en nergens in die hele hotel is er een magnetron om papfles of potje te verwarmen, mini zwembad, animatie voor de kids belachlijk. Ik zou aan niemand die hotel aanraden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 maart 2019

Kom hier al vele jaren en weet dus over wat ik schrijf,een leuk rustig gelegen familiaal,een Marokkaanse familie die echt alles doen om het hotel zo aangenaam en mooi te maken. Recent prachtig vernieuwde kamers,vriendelijk personeel,lekker eten, kortom een echte aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

we,mijn dochter en ik zijn heel tevreden met service van Argana Hotel! Heel aardige personnel met name zwembad meester de heer Hamza.
De ontbijt is heel uitgebreid en lekker, onze kamer is heel schoon.
Dus het is echt om aan te raden !

Datum van verblijf: februari 2019
Myriem S, Director of Sales van Argana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Geachte klant,

Wij danken u voor deze geweldige beoordeling van Argana hotel.

We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw verblijf en danken u voor het aanbevelen aan de TripAdvisor-community.

We hopen snel weer onze school te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 16 februari 2019

Al vijftien jaar steeds weer terug in dit hotel. Prijs/kwaliteit is prima te noemen ofschoon er altijd mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Nu men bezig is met de kamer renovatie wordt het steeds beter. De maaltijden waren altijd goed en dit jaar excellent. De receptie is erg behulpzaam en proberen aan je wensen tegemoet te komen. Het personeel van het restaurant/ hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prima hotel en na renovatie een aanrader. De cheffin van de receptie Fatiha staat indien nodig altijd voor je klaar.

Kamertip: Hotel bezig met renovatie van de kamers. Kamers die klaar zijn zien er perfect uit.
Datum van verblijf: februari 2019

Geachte gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​recensie te schrijven over het Argana hotel op TripAdvisor.
We zijn erg blij om te weten dat u tevreden bent over uw verblijf en danken u voor al uw complimenten.
Het hotel is inderdaad gerenoveerd en we hopen dat al het werk wordt voltooid tijdens uw volgende verblijf.

Accepteer in de tussentijd, beste gast, onze beste wensen.

Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Hallo, mijn naam is ouafa ik ben 18 jaar oud ik woon in België in Antwerpen. Ik heb 2 weken agadir doorgebracht in Marokko met mijn familie. het was een geweldige vakantie en in een geweldig hotel, dat was echt mooi rustig en dicht bij de zee gelegen in het centrum van de stad. Het hele team was erg gastvrij en ik dank hen heel erg, vooral Hamza die voor het zwembad zorgt, wat mijn moeder veel heeft geholpen omdat ze oud is en ik kom de volgende keer terug naar dit hotel met mijn broers. kusjes

Datum van verblijf: januari 2019